خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از توسعه کسب‌وکارهای استارت‌آپی ویژه ایثارگران کشور خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار حسن‌زاده در جلسه بررسی وضعیت استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور و همچنین استان سمنان باید نسبت به رعایت سهمیه شاهد در استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر توجه کنند.

وی افزود: بر اساس قانون در کشور 25 درصد از سهمیه‌های اشتغال به فرزندان شاهد و ایثارگر اختصاص‌یافته است.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید کشور تصریح کرد: باید دستگاه‌های اجرایی استان در جذب‌های قراردادی، شرکتی و روزمزد به فرزندان شهدا و ایثارگران توجه جدی داشته باشد.

حسن‌زاده گفت: معافیت‌های مالیاتی مطلوبی برای کارفرمایانی که ایثارگران را در مجموعه خود به‌کارگیری کنند در نظر گرفته‌شده است.

بنیاد مدیرکل کارآفرینی و اشتغال بنیاد شهید کشور بیان داشت: با توجه به کاهش استخدام و محدودیت‌های موجود اموری همچون مشاوره آموزش توانمندسازی کسب‌وکار مجازی و استارت‌آپ در صدر برنامه‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور لحاظ شده است.

بر اساس این گزارش در این جلسه در خصوص موانع استخدام فرزندان شاهد و ایثارگران استان سمنان که جامعه هدف یک هزار و 72 نفری را تشکیل می‌دهند بحث و بررسی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر