خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین اجلاس ملی مدیریت و ‌کار آفرینی کشور در سال 97 روز پنجشنبه در سالن همایش های سیتی سنتر با حضور مسوولان و‌ کارآفرینان برتر آغاز به کار کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، مسوول برگزاری دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور روز پنجشنبه در سالن همایش های اصفهان سیتی سنتر با بیان اینکه مقوله کارآفرینی در زمان حال بزرگترین نیاز کشور است، افزود : نیاز مردم ایجاد کار و اشتغال است همچنین ایجاد اشتغال سرنوشت کشور را رقم‌ می زند.
میثم شکری ساز گفت: باید تغییراتی ایجاد شود تا از مشکل اشتغال برطرف شود از این رو باید به مدیریت کارآفرینی بها بدهیم که این مهم با گفتمان برطرف می شود.
وی ادامه داد: اصفهان رتبه 17 کارآفرینی کشور را دارد و از بسیاری استان ها در زمینه کارآفرینی عقب تر هستیم که این جایگاه واقعی و اصلی اصفهان نیست.
مسوول برگزاری این اجلاس اضافه کرد: بالا رفتن رتبه کارآفرینی در اصفهان و جلوگیری از فرار سرمایه ها الگو گرفتن جوانان از کارآفرینان است.
وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این رویدادها و‌ شنیدن دغدغه کارآفرینان مسوولان دولتی کارآفرینان را حمایت کرده تا سرمایه ها از کشور فرار نکنند.
به گزارش ایرنا، شرکت پارس پندار نهاد از سال 87 تاکنون فعالیت خود را آغاز کرده و دستاوردها و افتخارات فراوانی برای کشور ایران به ارمغان آورده است، این هولدینگ برگزار کننده دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور در سال 97 است.
سال گذشته اولین اجلاس ملی کارآفرینی در اصفهان با حضور کارآفرینان برتر و مسولان برگزار شد.
تجلیل از 40 چهره ماندگار به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه های دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی کشور در سال جاری با رویکرد مدیریت جهادی است.
رفتار نادری بزرگترین کارآفرین کشور که تاکنون بیش از 99 کارخانه و شرکت کارآفرینی ایجاد کرده است در این اجلاس حضور داشت.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید