خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون تعاون امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه ۸۰ هزار ایثارگر جویای کار و فاقد شغل در کشور وجود دارند گفت: ایثارگران کارآفرین تسهیلات اشتغال می‌گیرند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود پاکدل در دیدار با استاندار سمنان اظهار داشت: خوشبختانه در استان سمنان در حوزه ایثارگران مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود و این امر نشان‌دهنده تلاش مسئولان این استان است.

 وی با اشاره به اصلاح قانون بیمه ایثارگران گفت: این تبصره الحاقی موجب رضایت ایثارگران شده است.

معاون تعاون امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: مبلغ 250 میلیارد تومان به صورت ماهانه و سه هزار میلیارد تومان به صورت سالانه صرف بیمه ایثارگران در کشور می‌شود.

 پاکدل گفت: در آستانه ایام الله دهه فجر رهبر معظم انقلاب دستوری درباره قبور مطهر شهدا اعلام کردند و بر آن اساس مصوبه به مراکز استانها ابلاغ شد و مقرر شد تا در قالب کار گروهی فرامین و بیانات رهبری اجرایی شود.

 وی با اشاره به اجرای طرح سپاس در کشور گفت: طرح سپاس« دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران» در استان سمنان به خوبی اجرا می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: 80 هزار ایثارگر جویای کار و فاقد شغل در کشور وجود دارند که از این تعداد سهم استان سمنان یک هزار و 250 نفر است.

 پاکدل  با بیان اینکه در کشور 10 هزار فرزند جانباز یعنی چیزی حدود 75 درصد جویای شغل هستند، افزود: تاکنون حدود 11 هزار نفر در دستگاه‌های دولتی از خانواده‌های معظم شهدا مشغول به کار شده اند و 10 هزار نفر نیز با وام‌های خود اشتغالی به فعالیت پرداخته‌اند.

وی به بازدیدهای انجام شده از بخش‌های مختلف بنیاد شهید استان سمنان اشاره کرد و گفت: تلاش همکاران ما در استان سمنان مطلوب است و فعالیت‌های رضایت بخشی تا کنون انجام شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در صورتی که ایثارگران طرحی درباره اشتغال ارائه کنند از محل اعتبارات صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید  و امور ایثارگران تسهیلات دریافت خواهند کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید