خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین مرکز مشاوره و کاریابی ویژه جامعه معلولان استان با حضور مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان نخستین مرکز مشاوره و کاریابی ویژه جامعه معلولان استان با حضور مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران دفاتر کاریابی های غیردولتی داخلی استان گلستان افتتاح شد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در این مراسم اظهار کرد: ایجاد اشتغال نیاز به طرح ها و ایده های جدید دارد و در آموزش های ارائه شده به معلولان باید استانداردهای متناسب با وضعیت معلولان رعایت شود.

موسی بی باک بیان کرد: توانمندسازی معلولان با آموزش های مهارتی و حمایت های دولت در زمینه بکارگیری معلولان و همچنین ورود خیران کارآفرین در موضوع ایجاد اشتغال برای معلولان اهمیت فراوانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در گلستان ۲۶ مرکز کاریابی غیردولتی داخلی فعال هستند و به فعالیت هایی از قبیل معرفی فرصت های شغلی به کارجویان، مشاوره شغلی، کمک به کارجویان جهت کسب مهارت با آموزش های فنی و حرفه ای و معرفی بازار کار به کارجویان مشغول هستند.

بی باک تصریح کرد: در سال گذشته ۱۹۲۰ نفر از طریق کاریابی ها در واحدهای مختلف اقتصادی مشغول به کار شدند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید