خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ثبت ۱۵۲ طرح نوآورانه و کسب و کار نوپا در جشنواره نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر (اینوکاپ ۲۰۱۹) خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، حامد ابراهیمی با بیان این مطلب به تنوع فناوری‌های شرکت کننده در اینوکاپ اشاره کرد و گفت: حوزه‌های زیستی، کاربردهای نانو، انرژی، کشاورزی، پسماند و سلامت دارای بیش‌ترین اقبال در جشنواره اینوکاپ ۲۰۱۹ هستند.

وی با اعلام اینکه امسال سومین اینوکاپ را برگزار می‌کنیم، افزود: اینوکاپ ۲۰۱۹ به لحاظ کمی نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۰ درصدی طرح‌های نوآورانه روبه‌رو بوده اما کیفیت کسب و کارهای نوپا و محصولات فناورانه بسیار بهتر شده است. این موضوع نویدبخش حضور کسب و کارهای موفق بیشتری در آینده صنعت و فناوری کشور است.

رئیس جشنواره نوآوری و کسب و کار خواجه‌نصیر رویکرد این جشنواره را تمرکز بر فناوری‌های سخت موردنیاز صنعت کشور عنوان کرد و گفت: به همین دلیل در داوری تیم‌های فناور سعی می‌شود علاوه بر استارتاپ‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سهمیه ویژه‌ای برای استارتاپ‌های علاقه مند به ساخت تجهیزات با فناوری بالا و روزآمد در نظر گرفته شود.

ابراهیمی ادامه داد: از میان ۱۵۲ طرح نوآورانه و استارتاپ، ۳۹ تیم به دومین مرحله داوری اینوکاپ راه یافتند و در تاریخ ۲۵ بهمن ماه با حضور داورانی از سرمایه‌گذاران خطرپذیر، شتاب‌دهنده ها، مدیران صنعتی و مربیان کارآفرینی به رقابت پرداختند. در این مرحله ۱۲ تیم انتخاب شدند و در رویداد پایانی حاضر خواهند بود.

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره اینوکاپ ۲۰۱۹، مراسم اختتامیه این دوره از اینوکاپ در اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد و ۱۲ تیم راه یافته به مرحله پایانی رقابت‌ها، می‌توانند در زمان باقی مانده از فرصت کافی برای جذب سرمایه و آمادگی برای ارائه در حضور داوران بهره‌مند شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید