خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون صندوق کارآفرینی امید استان گیلان گفت: امسال 493 میلیارد و 24 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به متقاضیان پرداخت شده و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش یافته است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  ایرنا، یوسف پورواجد در نشست با کارکنان صندوق کارآفرینی امید آستارا گفت: از مجموع تسهیلات پرداختی 350 میلیارد ریال مربوط به طرح های اشتغال روستایی است و این صندوق برای نخستین بار به طرح های اشتغال در روستاهای گیلان تسهیلات پرداخت کرد.
وی اضافه کرد: طرح های بوم گردی، دامداری، زنبورداری، پرورش مرغ بومی، باغداری، پرورش ماهیان سردابی و گرمابی با تسهیلات صندوق در روستاها اجرا شده و بیشترین دریافت تسهیلات در شهرستان های رشت، صومعه سرا، آستارا و رودبار بوده است.
وی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید گیلان با پرداخت تسهیلات در سال جاری برای یک هزار و 778 نفر شغل ایجاد کرده و بیشترین تسهیلات با توجه به دستور استاندار گیلان، به طرح های بوم گردی اختصاص یافته است.
پور واجد ادامه داد: این صندوق به عنوان پیشرو حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان، با اجرای طرح های هر روستا یک محصول، بوم گردی و اعطای تسهیلات ارزان قیمت از تولیدات داخلی حمایت می کند.
معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان یادآور شد: در سال گذشته با پرداخت 434 میلیارد و 878 میلیون ریال تسهیلات، برای حدود سه هزار نفر در استان شغل ایجاد شد و آستارا در جذب اعتبار اشتغال، رتبه نخست گیلان را کسب کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید