خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: راه‌اندازی باشگاه کارآفرینان نوجوان در راستای رونق کارآفرینی است و در حال حاضر ۸۰ نفر از دانش آموزان مستعد در این زمینه فعالیت دارند.

به گزارش کارآفرین ناب به تقل از خبرگزاری تسنیم، علی آشتاب در هفتمین جشنواره تکریم چهره‌های برتر که در سالن جلسات تأمین اجتماعی برگزار شد بابیان اینکه باید الگوهای موفق را به جامعه معرفی کنیم اظهار داشت: جوانان، دانشجویان و فعالان اقتصادی نیاز به الگوپذیری از کارآفرینان دارند ولی گاهی اوقات مقوله کارآفرینی را با یک‌شکل گیری بنگاه اقتصادی اشتباه می‌گیریم و باید بدانیم هرکسی که یک تشکیلات اقتصادی را راه‌اندازی کرد کارآفرین نیست بلکه کارآفرین نوآور، خلاق، تولید فکر و ایده دارد.

وی افزود: واقعیت این است که امروز کشور ما در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار با دشمنان نظام و انقلاب به سر می‌برد و برای مقابله با این جنگ به‌کارگیری روش‌های عادی جوابگو نیست و باید از راهکارهای نوآورانه و خلاقانه کارآفرینان در حوزه اقتصادی استفاده کرد که با معرفی، تبلیغ و نشر موفقیت‌های کارآفرینان سبب اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: برای حفظ پایداری تولید و اشتغال چنانچه دولت تسهیل گری و رفع موانع تولید کند همچنین مردم با استفاده از کالای داخلی در کنار دولت نقش‌آفرینی کنند و کارآفرینان روش‌های نو و خلاقانه تولید قابل‌رقابت و مشتری‌پسند داشته باشند می‌توانند به‌عنوان سه ضلع یک مثلث توفیقات بسیار زیادی در جنگ اقتصادی کسب کنند.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه استان لرستان باوجوداینکه شاید وظیفه ذاتی‌شان ایجاد اشتغال نباشد ولی حدود دو هزار طرح را در استان دنبال می‌کنند و سایر دستگاه‌ها نیز در بحث بهبود محیط کسب‌وکار و تسهیل فعالیت بنگاه‌ها اقدامات خوبی انجام می‌دهند.

آشتاب با اشاره به اقدامات لازم در جهت رونق کارآفرینی تصریح کرد: در استان لرستان  برای رونق کارآفرینی در کنار سایر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی کافه کارآفرینی راه‌اندازی شده که کارآفرینان با مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت‌وگو و ایده پردازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی باشگاه کارآفرینان نوجوان از دیگر اقدامات برای رونق کارآفرینی است چراکه باید به دنبال تغییر فکر و سوق دادن زندگی جوانان و نوجوانان به‌سوی کارآفرینی باشیم در همین راستا 80نفر از دانش آموزان مستعد این موضوع را با همکاری کمیته امداد، بنیاد شهید و آموزش‌وپرورش دنبال می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: این دانش آموزان به مدت یک سال ونیم تحت آموزش‌های کارآفرینی قرار خواهند گرفت و به‌طور یقین در آینده در هر دستگاهی مشغول به کار شوند ایده کارآفرینی دارند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید