خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشنواره «سفیران امید» با حضور کارآفرینان دانشگاهی از سراسر کشور در دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، جشنواره «سفیران امید» با حضور کارآفرینان دانشگاهی از سراسر کشور در دانشگاه منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان در آئین افتتاحیه جشنواره سفیران امید اظهار کرد: موضوع کارآفرینی و دانشگاه کارآفرین و بحث زیرساخت‌های آن از حدود سه سال پیش در دانشگاه منابع طبیعی آغاز شد و هم اکنون به مرحله بلوغ رسیدیم تا شعار دانشگاه کارآفرین را محقق کنیم و روزی به جایی برسیم که در دانشگاه‌های کشور پیاده سازی شود.

وی افزود: ما باید این باور را در دانشجوها تقویت کنیم که می‌توانند اشتغال زایی کنند و مشکلات و چالش‌های جامعه را حل کنند.

نجفی نژاد با بیان اینکه اشتغال در صدر چالش‌های کشور قرار دارد، اظهار کرد: ما می‌توانیم با کمک همدیگر این غول بزرگ بیکاری را به زانو دربیاوریم و مشکلات این حوزه را حل کنیم چراکه ریشه مشکلات ما به بیکاری برمی‌گردد.

وی گفت: مطالعات مختلف و گسترده‌ای در حوزه دانشگاه کارآفرین صورت گرفته، البته این موضوع و مفهوم آن از سال دو هزار در دنیا شکل گرفته است.

نجفی نژاد اظهار کرد: افق آینده ما برگزاری نمایشگاه بین المللی است تا از این تجربه بهره مند شویم و برای رسیدن به این افق باید برنامه ریزی های انجام شود تا شاهد تحولات ارزنده باشیم.

لازم به ذکر است ۱۳۰ کارآفرین از دانش آموختگان دانشگاه‌های مختلف از اقصی نقاط کشور و دو دانش آموخته علوم کشاورزی گرگان از خارج از کشور در این جشنواره شرکت کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید