خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در جلسه بررسی عملکرد کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج مطرح شد که مردد بودن شهردار سنندج سرمایه‌گذار طرح توسعه فیبر نوری را فراری داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، جلسه بررسی عملکرد کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج در حالی با حضور اعضای کمیسیون و تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ساختمان این شورا برگزار شد، که خروجی قابل عرضه‌ای نداشت.

عضو و رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج در این جلسه گزارش عملکردی از حوزه سرمایه‌گذاری ارائه داد و اظهار داشت: در یک و سال نیم اخیر در کمیسیون سرمایه‌گذاری 50 جلسه برگزار، 145 مکاتبات نوشته شده و 16مصوبه در صحن شورا تصویب شده است.

ارسطو گویلی با بیان اینکه قرارداد قبلی مجموعه تفریحی ورزشی و گردشگری کارتینگ قشلاق به گریزه پاسخ‌گوی هزینه‌ها نیست و باید اعتبار این پروژه 20 میلیارد تومان افزایش یابد، افزود: علی‌رغم دلگیری‌های سرمایه‌گذاران در سال‌های گذشته اما پس از تلاش‌های زیاد هم‌اکنون این قشر با با انگیزه و اعتماد به شورای شهر و شهرداری پای کار آمده‌اند.

وی به شهربازی روباز پارک ملت سنندج نیز اشاره کرد و گفت: با ورود شهردار و اعضای شورای شهر سنندج به شهر بازی رو بازپارک ملت، طی طراحی و بازبینی مجدد، فراخوانی با 13 میلیارد تومان هزینه داده شد و سرمایه‌گذار بومی استان انتخاب و پروژه در حال اجراست اما ممکن است تا 22 میلیارد تومان نیز افزایش هزینه داشته باشد.

وعده‌های تکراری اعضای شورای شهر سنندج برای اتمام پروژه 14 ساله «تله‌کابین آبیدر»
عضو و رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج با اشاره به تدوین و برسی طرح پارک هوشمند حاشیه‌ای سنندج اضافه کرد: این طرح پس از انجام فراخوان، انعقاد قرارداد و آورده 5 میلیارد تومانی سرمایه‌گذار در حال اجراست.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به «تله‌کابین آبیدر» اشاره و اذعان کرد: این پروژه از سال 83 استارت اما تاکنون به‌دلایل مختلف بلاتکلیف مانده و امیدواریم با ورود اعضای پنجمین دوره شورای سنندج این طرح بازبینی و با مشوق و قراردادن امتیازهایی برای سرمایه‌گذار، پروژه به اتمام برسد.

گویلی افزود: طراحی مجموعه تفریحی و گردشگری پارک نیشتمان، صلوات‌آباد، مجموعه اتومبیلرانی صلوات‌آباد، مجموعه شهر کودک، اقدامات روشنایی و خدمات در آبیدر سنندج جزو کارهایی است که اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد شهردار اظهار کرد: سرمایه‌گذار طرح توسعه فیبر نوری و توسعه ارتباطات به‌دلیل طولانی بودن پروسه کارها تا زمان اجرا و مردد بودن شهردار از کار خود پشیمان و کل سرمایه خود را در شهر دیگری خرج کرد.

آرش اسماعیل‌نسب، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری سنندج نیز در این نشست با اذعان به اینکه فرایند انتخاب سرمایه‌گذار و برگزاری فراخوان‌های عمومی، بسیار پیچیده و زمان‌بر است، اظهار داشت: باید کمیسیون مرتبط با صدور مجوز نسبت به تسهیل‌گری اقدام کند.

در پایان این جلسه بختیارسهرابی سرمایه‌گذار پروژه شهربازی پارک ملت، خالد رحیم‌زاده سرمایه‌گذار کارتینگ تفریحی و گردشگری قشلاق به گریزه و محمد رضا قهرمانی سرمایه‌گذار پروژه پارک هوشمند سنندج مشکلات خود را بیان کردند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید