خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شتاب‌دهنده تخصصی پرسیس‌ژن شیراز با حمایت بخش خصوصی و با هدف تولید و توسعه داروهای بیوتک در زمینی به مساحت 10 هکتار با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، سورنا ستاری در مراسم افتتاح شتابدهنده پرسیس ژن گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی، بر خلاقیت و نوآوری بنیان‌گذاران خلاق و کارآفرینشان استوارند و تحول آفرین ساختارهای سنتی اقتصاد می‌شوند. بر همین اساس تلاش می‌کنیم راه برای فعالیت و نقش‌آفرینی این کسب و کارها در اقتصاد هموار شود.

ستاری ادامه داد: جهت‌گیری اقتصاد استان باید به سمت دانش‌بنیان شدن برود. تلاشمان در این راستا است و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی که از چشمه خلاقیت و نوآوری بنیان‌گذاران جوانشان حیات گرفته‌اند، اقتصاد کشور را به مسیر ارزش آفرینی و اشتغال از نوآوری هدایت می‌کنند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان این‌که رونق شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی می‌تواند با نوآوری و تحول آفرینی، ساختارهای غیر منعطف سایه گسترده روی اقتصاد منبع‌زده کشورمان را دگرگون کند، گفت: از این کسب و کارها به عنوان محور توسعه اقتصاد حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم، اما با نقطه مطلوب فاصله داریم، بنابراین عزم و تلاش ما متمرکز بر حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی تا هموار شدن راه اقتصاد دانش‌بنیان است.

ستاری از اهمیت زیست‌بوم کارآفرین سخن گفت و ادامه داد: زیست بومی که باید گسترده شود تا مأمنی برای فعالیت بدون دغدغه شرکت‌های دانش بنیان و خلق نوآوری استارتاپ‌ها باشد، به تدریج از یک محیط دو در دو، به کل کشور گسترده شده است. برای شتاب گرفتن این فرآیند، مشکلات و دغدغه ساکنان این زیست‌بوم از شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان صنعتی را پیگیری می‌کنیم. اما دستگاه‌های اثرگذار، مسئولان استانی و مردم نیز باید به این فرآیند کمک کنند و با استقبال و حمایت از کسب و کارهای نوآورانه فرزندان تحصیل کرده و خلاقشان، در توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری سهمی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی، به خصوص در حوزه زیرساخت‌ها اثرمند عمل کنیم و زمینه‌ای فراهم بیاوریم که بخش خصوصی، بیش از گذشته پای میدان بیاید و سرمایه‌گذار پژوهش، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها باشد.

در شتابدهنده تخصصی پرسیس ژن شیراز که قرار است محلی برای رشد و تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه استارتاپهای حوزه زیست فناوری و توسعه داروهای بیوتک باشد، ۵۰ فارغ‌التحصیل رشته پزشکی و داروسازی در زمینه ساخت داروهای ضد سرطان، تولید فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی گیاهی، مکمل‌های گیاهی و ضد پوکی استخوان با بهره‌گیری از ظرفیت گیاهان دارویی در فارس فعالیت می‌کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید