خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار خراسان رضوی گفت: نباید دست رد به سینه سرمایه‌گذار زد، اگر قانونی مانع شود که سرمایه‌گذار ایجاد شغل و کارآفرین کار کند، باید آن قانون را در سطل آشغال انداخت.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای اداری استان در سالن اجتماعات استانداری، اظهار کرد: در آغاز سال جدید بر اساس سنوات گذشته میزبان مقام معظم رهبری در روز پنجشنه ساعت 15  خواهیم بود که همه ما از سخنرانی عمومی ایشان بهره خواهیم برد. همه مردم خراسان که در سراسر استان هستند، به استقبال ایشان می‌آیند و مانند سنوات گذشته با جمعیت باشکوه به استقبال مقام معظم رهبری می‌رویم و ایشان نیز راهبرد سال ۱۳۹۸ را ترسیم خواهند فرمود.

وی در خصوص مهم‌ترین اتفاقاتی که در سال ۹۷ رخ داد، عنوان کرد: در اوایل سال در ۱۸ اردیبهشت، ترامپ از برجام خارج شد. ترامپ و آمریکا از معاهده معتبر بین‌المللی که توسط شورای امنیت تایید شده بود، به صورت یک‌جانبه خارج شد و اعتبار خود را در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشت که تا چه میزان به قوانین بین‌المللی پایبند است. ترامپ آبروی خود را در دنیا ریخت و دید آن‌ها نسبت به ترامپ تغییر کرد.

رزم‎حسینی افزود: بعد از این اتفاق دولت و نظام بر اساس برنامه‌هایی که داشت، تلاش کرد تا آمار این خروج را به حداقل برساند و در ۹ ماه گذشته سعی کرد مدیریت اقتصاد، بحران و مسایل منطقه‌ای را کنترل کند تا حداقل آسیب را داشته باشیم. بدیهی است شاید شرایط موجود در عراق، سوریه و یمن که موجب تخریب آمریکایی‌ها در منطقه شده، موجب رفتارهای آن‌ها است. اقتدار ایران و منطقه به گونه‌ای شد که آمریکا را از منطقه خارج کرد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اتفاق بسیار مهم‌تر به عنوان یک نقطه درخشان، ۴۰ سالگی انقلاب بود. مردم ما علیرغم تمام کاستی‌ها وفاداری کردند، حضور فعالی در کشور و به ویژه خراسان داشتند و اعلام کردند که وفادار هستند و نارضایتی‌ها دارند اما دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارند. پیام مقام معظم رهبری در آغاز دهه پنجم و گام دوم بسیار تاثیرگذار، راهبردی و مهم است. امیدوارم متولیان آن برای عملیاتی و کاربردی کردن آن گام‌هایی بردارند.

وی با اشاره به اینکه سفر رییس‌جمهور به عراق سفری رسمی بود، تصریح کرد: این سفر بعد از تحولات در عراق در صحنه بین‌الملل بسیار موثر واقع شد. رئیس‌جمهور و همراهانشان روز روشن با اعلام تاریخ قبلی به عراق رفتند، در حالی که ترامپ شبانه به عراق و به پایگاه نظامی رفت و شبانه جلسه گذاشت. استقبال باشکوهی از رییس‌جمهور ایران و موافقت‌نامه‌های خوبی امضا شد. این ارتباط بین ما، عراق، سوریه و برخی کشورهای شمال بخشی از وضعیت اقتصادی و تحریم‌ها را کنترل خواهد کرد.

رزم‎حسینی ادامه داد: موسسات مالی-‌اعتباری در سال ۹۶ کنترل شد که می‌توانست هر کشوری را ساقط کند، رییس‌جمهور با درایت این بخش را کنترل کردند و تصمیمی گرفتند که شجاعانه و با مسئولیت‌‎پذیری شرعی بود که تصمیم گرفتند به نفع مردم و سپرده‌گذاران از این بحران عبور کنند. دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی انجام دادند. نیروها باید در سال آینده بیشتر این اهمیت و جدیت را داشته باشند تا رفع موانع داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی در خصوص پدیده، خاطرنشان کرد: از روزی که من مسیولیت پذیرفتم، ۱۱ جلسه رسمی مختص پدیده داشتیم. ۶ جلسه در استان برگزار کردیم که ۴ جلسه با وزیر اقتصاد و ۲ جلسه با اعضای شورای تامین بود، ۵ جلسه نیز در سطح ملی در تهران برگزار شد که وزیر اقتصاد مسوولیت آن را برعهده گرفتند. اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، یک جلسه نیز در دبیرخانه سران با حضور آقایان نهاوندیان، اژه‌ای و پزشکیان برگزار شد. هدف ما در پدیده حفظ حقوق سهامداران است. دستگاه قضایی نیز همکاری خوبی داشت. یکی از الزامات تعیین تکلیف پدیده، صدور حکم‌ قضایی است که دادستان و رییس دادگستری در حال پیگیری هستند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در ستاد خدمات سفر برای پذیرایی از زائران، گردشگران و شهروندان برای امنیت، خدمات‌رسانی و سلامت آن‌ها انجام گرفته است، عنوان کرد: شهردار و شورای شهر بار اصلی این پذیرایی را برعهده دارند. من از فرمانداران، ائمه‌جمعه، اعضای شورای تامین و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و مدیران تشکر می‌کنم. امیدواریم با جدیت و همیت، در سال آینده اقدامات عملگرایانه، معتبر، خوب و میدانی را گزارش دهیم. این روزها تلفن‌های مدیران باید در دسترس باشد تا مشکلات را حل کنند.

رزم‌حسینی بیان کرد: انتهای سال بحث بودجه‌ها است که باید همه جذب شود. نباید منابعی در دستگاه‌های اجرایی بماند که برگشت داده شود. اگر پولی برگشت داده شود، کارنامه منفی آن دستگاه خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: اگر سست، ناامید و بدبین نبوده و مومن باشیم، این مسیر را طی خواهیم کرد. نتوانستند جنگ را به خوبی به جوانان منعکس کنند. اکنون نیز شرایط جنگ است، اگر پافشاری کنیم مشکلات حل می‌شود. نقش مدیران اجرایی نیز خیلی مهم است و باید مدیران برای ساخت استان همکاری کنند. نباید دست رد به سرمایه‌گذار زد، اگر قانونی مانع شود که سرمایه‌گذار ایجاد شغل و کارآفرین کار کند، باید آن قانون را در سطل آشغال انداخت. باید قوانین زاید و مزاحم توسعه را سطل آشغال انداخت.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری شما تحولی در استان بهتر از گذشته به وقوع بپیوندد تا رضایت‌مندی مردم که برای نظام اصل است را داشته باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید