خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر تولیدی کفش هدیه به عنوان کارآفرین برتر در همایش کارآفرینان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، در همایش تجلیل از کارآفرینان به ابتکار شورای اسلامی استان، از حامد زهدی کیا مدیر تولیدی کفش هدیه به عنوان کارآفرین عرصه تولید کفش تجلیل به عمل آمد.

این همایش در مرکز همایش‌های بین المللی خاوران ترتیب یافته بود لوح یادبود و تندیس توسط مسعودی ریحان رئیس شورای اسلامی استان و آجودان زاده عضو شورای اسلامی کلان شهر تبریز به زهدی کیا داده شد و از خدمات و تلاش‌های وی در سال حمایت از کالای ایرانی در جهت ایجاد اشتغال و همچنین تولید کالای ایرانی تجلیل به عمل آمد.

گروه تولیدی کفش هدیه به عنوان یکی از برندهای مطرح صنعت کفش تبریز است که چندین فروشگاه مدرن در سطح تبریز برای عرضه مستقیم تولیدات دایر کرده است و همچنین تولیدات این برند مطرح به اکثر شهرهای کشور عرضه و مشتریان خاص خود را دارد.

دریافت لوح یادبود نخستین همایش تجلیل از نخبگان حاشیه نشینی تبریز
همچنین در نخستین همایش تجلیل از نخبگان حاشیه نشینی کلان شهر تبریز از گروه تولیدی کفش هدیه به عنوان یکی از حامیان اصلی این همایش تجلیل و لوح یادبود و تندیس همایش به حامد زهدی کیا مدیریت گروه تولیدی کفش هدیه توسط دبیری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز و آبدار مدیرکل میراث فرهنگی استان داده شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید