خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر مجموعه کارآفرین شو اعلام کردم چهارهمین دور از همایش های بین المللی این مجموعه در شهر قونیه ترکیه برگزار خواهد شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ « محمد عرفان مقصود» دبیر پاکستانی موسسه کارآفرین شو  مدیر عامل موسسه بین‌المللی کارافرینی کد از برگزاری چهارمین دور از همایش‌های بین‌المللی این مجموعه خبر داد.

وی تصریح کرد: این همایش به مناسبت روز جهانی کارآفرینی در شهر قونیه ترکیه برگزار می شود و کارآفرینان کشورهای مختلف از جمله ایران و پاکستان در آن شرکت خواهند داشت.

عرفان مقصود اظهارداشت:از قرن‌ها پیش راه ابریشم به عنوان مهم‌ترین مسیر بازرگانی امن و به صرفه اروپا به آسیا، شناخته می شد و با عبور از کشورهای چین، ایران، پاکستان و ترکیه، مانند پلی شرق و غرب دنیا را به یکدیگر پیوند می‌داد.

این کار آفرین جوان گفت: در سال های اخیر نیز کشورهای اکو با تعامل و همکاری کامل و در ارتباط سازنده با کشور چین، درصدد احیای مجدد راه تاریخی ابریشم برآمدند تا آینده اقتصاد منطقه را تضمین نمایند. خوشبختانه در این برنامه، طرح های موفق و خوبی نظیر «یک کمربند - یک جاده» اجرا شده است. با این وجود فعالیت‌های کارآفرینی در این مسیر کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. این در حالی ست که در جهان مبتنی بر فناوری امروز، بی‌شک یکی از راه کارهای کاربردی در احیا جاده ابریشم، حرکت از اقتصاد سنتی مبتنی بر تجارت کالا به کالا به سمت اقتصاد مدرن مبتنی بر کارآفرینی است.

وی اضافه کرد: در همین راستا شبکه بین المللی کارآفرین شو در نظر دارد در کشورهای اکو بستری را فراهم می سازد تا کارآفرینان این کشورها فراتر از مرزها و در مسیر راه ابریشم بتوانند ایده های نوآورانه خود را عرضه کنند و از ظرفیت همکاری ‌های مشترک با سایر کارآفرینان منطقه و نیز شبکه سرمایه گذاران اکو و راه ابریشم بهره مند گردند.شبکه بین المللی کارآفرین شو با هدف تعاملات بیشتر کارآفرینان جوان منطقه و تحقق رویای احیا راه ابریشم در جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان، در فاز اول خود به شبکه سازی در سه کشور اصلی راه ابریشم یعنی ایران، پاکستان و ترکیه تمرکز نموده است.

عرفان مقصود خاطر نشان کرد: این شبکه، تا کنون رویداد بزرگ بین المللی کارآفرین شو-2017 را همزمان با نام گذاری مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در دانشگاه فردوسی مشهد و رویداد کارآفرین شو- مشهد 97 را همزمان با روز ملی کارآفرینی در دانشگاه صنعتی سجاد برگزار کرده است. همچنین در تاریخ 18 مهرماه 1397،رویداد Entrepreneurs Show (کارآفرین شو- اسلام آباد) را در دومین پایتخت زیبای جهان در دانشگاه Comsats و با حضور رئیس بنیاد علمی اکو برگزار نمود.

بدین ترتیب شبکه کارآفرین شو تا کنون حدود 7000 عضو و نزدیک به 600 ایده نوین ثبت شده از ایران و حدود 100 ایده از پاکستان رادر پایگاه خود دارد.

گفتنی است رویداد بین المللی کارآفرین شو 2019 نیز در 4 اردیبهشت ماه 1398 در شهر قونیه؛ شهر مولانا و در دانشگاه سلجوق به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد فرصت‌ های زیادی را جهت افزایش صادرات و برندسازی کالاها و خدمات در داخل ترکیه و نیز کشورهای منطقه ایجاد می‌نماید.

لازم به ذکر است رویداد های شبکه سازی آتی نیز در سایر کشورهای راه ابریشم برنامه ریزی شده است.بدین ترتیب شبکه کارآفرین شو را می‌توان گهواره تکنولوژی و تجارت و به نوعی راه ابریشم جدید در منطقه و کشورهای اکو نامید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید