خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به‌منظور زمینه‌سازی برای ایجاد اشتغال خانواده‌های تحت حمایت، مجمع خیران کارآفرین در این استان تشکیل می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: چالش‌های اقتصادی موجب افزایش مراجعات به این نهاد شده است، به همین منظور تلاش می‌کنیم با شناسایی ظرفیت‌های موجود در استان زنجان زمینه ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف این نهاد با راهبرد توانمندسازی به آن‌ها فراهم شود.
وی ایجاد زمینه اشتغال جامعه هدف این نهاد را از مهم‌ترین بسترهای توانمندسازی خانواده‌های تحت خواند و گفت: شناسایی فرصت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و بهره‌گیری از این فرصت‌ها از اقدامات مهم کمیته امداد استان زنجان در این بخش است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: با همین رویکرد و به‌منظور زمینه‌سازی برای ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، مجمع خیران کارآفرین در استان زنجان تشکیل می‌شود.
وی یادآور شد: در صورت به‌کارگیری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در واحدهای تولیدی و صنعتی حق بیمه این گروه از جامعه هدف به‌عنوان بسته‌ تشویقی به کارفرمایان و کارآفرینان همکار با این نهاد، به مدت دو سال پرداخت می‌شود.
صفری از رویکردهای دیگر حوزه اشتغال کمیته امداد استان زنجان به ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی با هدف اشتغال‌زایی  برای جامعه هدف این نهاد اشاره کرد و افزود: در صورت اعطای زمین دارای شرایط و توجیه اقتصادی مناسب، کمیته امداد استان زنجان آمادگی لازم برای ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی با مالکیت انفرادی برای اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت این نهاد را دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر