خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه در حال حاضر این دانشگاه 137 شرکت فناوری و دانش بنیان دارد که در سال جدید با استفاده از ظرفیت های موجود نسبت به افزایش آنها اقدام خواهیم کرد گفت: در این راستا دانشجویان خلاق و کارآفرین نیز مورد حمایت دانشگاه قرار می‌ گیرند .

به گزارش کارآفرین ناب، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: یکی از مهم ترین برنامه های ما در سال جدیدطبق سیاست های دانشگاه و براساس برنامه راهبردی  افزایش شرکت دانش بنیان و فناوری است.

وی افزود: معتقدم افزایش شرکت های دانش بنیان و مراکز نوآوری که توسط دانشجویان و دانش آموختگان هدایت می شود می تواند در پیشرفت علمی و دست یابی به دستاوردهای مختلف کمک زیادی بکند که در سال پیش رو با قدرت این کار را انجام خواهیم داد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیربا اشاره به نقش محوری دانشجویان در فعالیت ها علمی و پژوهشی و رسیدن به دستاوردهای روز دنیا، اضافه کرد: دانشجویان باید در کنار فعالیت‌های اصلی و آموزشی خود فوق‌ برنامه‌های علمی و دانشجویی داشته باشند تا بتوانند نظرات و ایده های خود را مطرح و تا رسیدن به نقطه هدف فعالیت و تلاش کنند.

وی ادامه داد: چند سالی است که شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز نوآوری به بحث جدی دانشگاه و دانشجو تبدیل شده است که می‌تواند به دانشجویان پس از فراغت از تحصیل جهت تولید علم و ثروت کمک کند.

معتمدی افزود: دانشجویی که بتواند با شرایط امروز کار کند و منتظر استخدام نماند و خلاقیت و کارآفرینی کند مورد حمایت جدی دانشگاه قرار دارد. ضمن اینکه دانشگاه‌های نسل سوم دنیا هم تأکید و حمایت جدی از علم و فناوری، تولید آن و کارآفرینی دارند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید