خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

صندوق کارآفرینی امید ضمن عرض تسلیت جان باختن هموطنان حادثه دلخراش سیل اخیر در ادامه کمک رسانی به مردم سیل زده در شهرستانها و روستاهای استان‌های گلستان، فارس، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان و ایلام به هر استان مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک رسانی کرد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا،  با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد مدیریت بحران و هلال احمر استان و شهرستان‌ها جهت تأمین اقلام مورد نیاز سیل زدگان اعم از مواد غذایی و پوشاکی و تحویل اقلام به مردم سیل زده اقدامات لازم صورت گرفت.

صندوق کارآفرینی امید که در موقعیت‌های بحرانی مانند زلزله و سیل علی‌الخصوص در زلزله کرمانشاه و آذربایجان شرقی و در حوادثی مانند آتش سوزی ساختمان پلاسکو یکی از یاری رسانان، در حمایت از آسیب دیدگان بوده است، در حادثه زلزله کرمانشاه نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد ۲۲۰۰ شغل پرداخت کرده است و اکنون نیز آمادگی دارد از کسب و کارهای آسیب دیده در استان‌های سیل زده کشور با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه حمایت کند.

طی حوادث اخیر نیز مدیران و کارکنان صندوق کارآفرینی امید در استان‌های سیل زده همگام با مسئولین ستاد بحران و جمعیت هلال احمر در حرکتی جهادی اقدام به خدمت رسانی به سیل زدگان کردند.

صندوق کارآفرینی امید استان لرستان با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد بحران و جمعیت هلال احمر استان در جهت یاری رسانی به سیل زدگان به تهیه و اهدا مایحتاج مورد نیاز از قبیل مواد غذایی و خوراکی به مبلغ پانصد میلیون ریال به جمعیت هلال احمر استان اقدام کرد.

کمک‌های اهدایی صندوق کارآفرینی امید به سیل زدگان استان لرستان شامل بسته‌های غذایی خشک، اقلام بهداشتی، آب معدنی، ۶۳۰۰ عدد نان، بسته صبحانه (پنیر، خامه، حلوا شکری) و… است. ضمناً ۸۵۰ پرس غذای گرم و بسته‌های نان از طریق بالگردهای مستقر در استان به مناطق سیل زده ارسال و مابقی اقلام به ستاد بحران استان تحویل داده شد.

صندوق کارآفرینی امید استان گلستان نیز از نخستین ساعات وقوع سیل در این استان به امداد رسانی اقدام کرد. مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از پخت ۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط صندوق کارآفرینی امید استان گلستان و اهالی روستای شمس آباد گرگان برای مردم آسیب دیده از سیل آق قلا و پخت روزانه ۱۰۰۰ پرس غذای گرم به مدت ۵ روز و ارسال به مناطق سیل زده و ارسال ۲۰۰ بسته شیرینی و کلوچه و تعداد ۵۰۰۰ بطری آب معدنی و سایر اقلام مورد نیاز خبر داد.

وی افزود: بعد از فروکش کردن سیل نسبت به بررسی وضعیت کسب و کارهای زیر مجموعه صندوق که آسیب دیده‌اند، اقدام خواهد شد تا در قالب بازسازی یا سرمایه در گردش یا استمهال اقساط و بدهی‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام و کارکنان صندوق این استان نیز با حضور در جمع سیل زدگان روستاهای شهرستان سیروان با هماهنگی با ستاد بحران و جمعیت هلال احمر اقدام به مدد رسانی به مردم سیل زده این شهرستان کردند.

صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در جهت یاری رسانی به سیل زدگان، اقدام به تهیه و اهدا مایحتاج مورد نیاز و ۵۰ تخته چادر به مبلغ پانصد میلیون ریال به مردم روستاهای سیل زده شهرستان سیروان کرد.


صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان به همت مدیر صندوق استان و سایر کارکنان صندوق در ستاد و شهرستان‌ها از نخستین ساعات با حضور در بین سیل زدگان نسبت به تهیه و توزیع غذای گرم و اقلام مورد نیاز سیل زدگان اقدام کردند.

صندوق کارآفرینی امید استان چهارمحال و بختیاری و صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه نیز با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد بحران و جمعیت هلال احمر استان در جهت یاری رسانی به سیل زدگان، اقدام به تهیه و اهدا مایحتاج مورد نیاز از قبیل مواد غذایی و خوراکی به مبلغ پانصد میلیون ریال به جمعیت هلال احمر استان کردند.

صندوق کارآفرینی امید استان فارس نیز کمک‌های غیر نقدی خود شامل اقلام ضروری به حادثه دیدگان را به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال اهدا کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر