خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور: با جمع آوری اطلاعات و ایجاد سامانه بانک اطلاعات کارآفرینان در سال ۹۷، سه هزار بانوی کارآفرین بسیجی در سراسر کشور شناسایی شدند

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، خانم مینو اصلانی با بیان اینکه کار شناسایی این بانوان بسیجی همچنان ادامه دارد، افزود: به منظور شناسایی بهتر زنان موفق و برتر کارآفرین در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین بسیجی ایجاد، تکمیل و سازماندهی شده است.

وی گفت: به همین منظور بانک اطلاعات کارآفرینان را تکمیل و سه هزار نفر از کارآفرینان بسیجی زن را سازماندهی کردیم تا کلاس‌های آموزشی برای بسیجیان برگزار کنند که به اشتغال و مهارت آموزی بانوان بسیجی در سراسر کشور منجر می‌شود.

اصلانی افزود: برای این بانوان بسیجی دوره‌های آموزش خیاطی، بافندگی و تولید صنایع دستی و خانگی در طول سال برگزار می‌شود تا علاوه بر مهارت آموزی، زمینه اشتغال زنان کارآفرین نیز فراهم شود.

وی گفت: با این بانک اطلاعات در سطح کشور نسبت به جمع آوری اطلاعات مربوط به زنان کارآفرین اقدام می‌شود.

به گفته وی، تلاش برای ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم و روستایی از برنامه‌های مهم بسیج جامعه زنان کشور است که امیدواریم بتوانیم با شناسایی تعداد بیشتری از بانوان کارآفرین، آموزش‌های بیشتر به دیگر بانوان بسیجی داده شود تا زمینه اشتغال تعداد بیشتری از این افراد فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: تمام توان بانوان بسیجی برای ایجاد اشتغال به کار گرفته شده است و به طور یقین شناسایی بانوان کارآفرین موفق ما را در دستیابی به این برنامه‌ها بیشتر یاری خواهد کرد، البته با شناسایی تعداد بیشتری از این بانوان می‌توان گام‌های محکم تری برای ایجاد اشتغال آنان برداشت.

اصلانی افزود: در حال حاضر ۹ میلیون بانوی بسیجی در ۱۸۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج فعالیت دارند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید