خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: پایه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، انسان‌های خلاق و با اعتماد به نفس هستند و ایران بزرگترین استارت‌آپ‌ها را در سطح منطقه به خود اختصاص داده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، سورنا ستاری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، مهمترین هدف شرکت‌های دانش بنیان را تغییر درآمدهای اقتصادی از منابع زیرزمینی و نفتی به سمت تخصص و دانش نیروی انسانی دانست و اظهار داشت: ما شاخص‌های نیروی انسانی بسیار خوبی در دنیا داریم که می‌تواند محور توسعه کشور قرار گیرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از رشد قابل ملاحظه تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های اخیر خبر داد و افزود: نسل جدیدی از کارآفرینان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان مشغول به کار شده‌اند که به‌زودی به شرکت‌های بسیار بزرگی تبدیل می‌شوند.

ستاری ابراز داشت: پایه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، انسان‌های خلاق و با اعتماد به نفس هستند و ایران بزرگترین استارت‌آپ‌ها را در سطح منطقه به خود اختصاص داده است.

وی گفت: ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان جهت‌گیری جدیدی در مقابل جهت‌گیری اقتصاد نفتی است و ثمرات آن در حوزه‌های مختلف قابل مشاهده است که از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به شمار می‌روند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: کرمان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان قدم‌های خوبی برداشته و فرهنگ کارآفرینی نیز در این استان به خوبی توسعه یافته است.

ستاری راه‌اندازی پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری در استان کرمان را یادآور شد و گفت: این مجموعه‌ها برای حضور جوانان خلاق و دارای ایده آماده‌اند.

وی اظهار کرد: درآمد حاصل از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور در سال گذشته بین 80 تا 90 هزار میلیارد تومان و در سال 96 بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان بوده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید