خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: تعداد گروه‌ها و شرکت‌های این پارک به عدد ۷۰ رسیده است، اما امیدواریم با فضایی که وجود دارد، این آمار افزایش یابد و همه گروه‌ها بتوانند به شرکت دانش‌بنیان تبدیل شوند.

به گزارش کارآفرین ناب، حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در سال جدید، گفت: افزایش بهره‌وری و کارآفرینی در دانشگاه شهید بهشتی می‌تواند به ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان کمک کند، به همین منظور این دانشگاه از دیرباز به دنبال رونق کارآفرینی در بین دانشجویان بوده است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در سال جدید فعالیت بیشتری خواهد داشت و برای ارتقای شرکت‌ها و گروه‌های فعال در این پارک تلاش می‌کند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: همچنین پارک علم و فناوری دانشگاه در بخش HUB با همکاری یکی از اپراتورهای مطرح، فعالیت‌هایی را آغاز کرده و از دانشجویان مقاطع ارشد دکترا برای انجام آن کمک می‌گیرد.

صدوق، پیرامون تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی توضیح داد: تعداد گروه‌ها و شرکت‌های این پارک به عدد ۷۰ رسیده است، اما امیدواریم با فضایی که وجود دارد، این آمار افزایش یابد و همه گروه‌ها بتوانند به شرکت دانش‌بنیان تبدیل شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید