خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تاکید کرد: در پرداخت تسهیلات نیز استراتژی ما باید سیاست مشارکت فعالانه و مطالبه‌گر باشد.

 

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  ایلنا، اصغر نوراله‌زاده در اولین نشست مشترک مدیران ستادی و استانی صندوق کارآفرینی امید در سال ۹۸ با اشاره به عملکرد مثبت صندوق در سال گذشته گفت: در سال ۹۷، صندوق ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغال پرداخت کرده که این مبلغ در هیچ سالی از سنوات کاری صندوق سابقه نداشته است.

وی ادامه داد: با عملکرد مثبت همکاران در سال‌های گذشته قانونگذار پذیرفت تا منابع مالی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به سمت صندوق سوق داده شود، که به همت تمامی همکاران موفق شدیم تمامی تعهدات خود را تا پایان سال پرداخت کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه در پرداخت این تسهیلات نیز استراتژی ما باید سیاست مشارکت فعالانه و مطالبه‌گر باشد، اظهار داشت: همکاران باید براساس سه استراتژی روستای بدون بیکار، هر روستا یک محصول و صندوق‌های خرد محلی از کارگروه استان درخواست طرح کنند و تا پایان امسال تمامی استان‌ها باید حداقل یکی از این طرح‌ها را در تمامی شهرستان‌های خود اجرایی کنند.

تشکیل کمیته برنامه‌ریزی در روستاها، تشکیل اتاق فکر روستا، نقش سپاری به مردم روستایی در معرفی و پیاده سازی طرح‌ها از جمله مواردی است که توسط نوراله‌زاده برای هرچه بهتر پیاده‌‌سازی طرح‌های اشتغال روستایی مطرح شد.

وی با تاکید بر اهمیت بحث اشتغال در سال رونق تولید تصریح کرد: در سال جدید منابع مالی صندوق دو برابر سال قبل است که این نیازمند تلاش مضاعف همکاران برای شکوفایی و رونق تولید در کشور است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به ضرورت توجه بر رشد فراگیر اشاره و خاطرنشان کرد: رشد فراگیر، رشدی است که توام با اشتغال فراگیر باشد، اشتغالی که تمامی بخش‌ها و لایه‌های اجتماعی جامعه درگیر آن شوند و برایشان اشتغال ایجاد شود و اشتغال منبعث از صنایع نفت و پتروشیمی با بالاترین هزینه‌ها اشتغال فراگیر را به دنبال ندارند.

راه‌‌اندازی سامانه مدیریت فرآیند تسهیلات، هوشمندسازی تمامی فعالیت‌ها و سیستم‌های مدیریتی، توجه بر ضرورت تجهیز منابع، تشویق و تبلیغ برای گسترش استفاده از اپلیکیشن کاپ و تشویق مشتریانی که بالاترین تراکنش را دارند از دیگر مواردی بود که مورد تاکید نوراله‌زاده قرار گرفت.

وی از مدیران استان‌های گلستان، فارس، مازندران، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد که از نخستین روزهای این سانحه چه به صورت شخصی و چه به صورت سازمانی اقدام به کمک‌‌رسانی به سیل‌‌زدگان کردند، قدردانی کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: مقرر شد تا در شهرهایی که حادثه رخ داده تا اطلاع ثانوی بحث وصول اقساط به تعویق بیافتد و کسب و کارهای آسیب دیده مورد حمایت قرار گیرند و در بخش دریافت اسناد و مدارک نیز با توجه به اینکه بسیاری از افراد مدارک شناسایی خود را از دست داده‌اند تا حد الامکان سهل‌‌گیری و همکاری با مردم سیل‌‌زده صورت پذیرد.

نوراله‌زاده از حذف هزینه‌های پذیرایی در جلسات، همایش‌ها و نشست‌ها و اهدای این مبالغ به سیل‌‌زدگان خبر داد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید