خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس عالی مجمع کارآفرینان کشور کارآفرینی را یکی از مهمترین مؤلفه‌های توسعه کشورها دانست و گفت: ما اگر قرار است ایران را توسعه دهیم باید کارآفرینی کنیم و بیش از بیش به آن نیاز داریم.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، امین شاکری شامگاه دوشنبه در سمینار ملی منطقه‌ای «جوان خلاق؛ ایران پیشرو» اظهار داشت: ما اگر قصد داشته باشیم به موضوعی به‌صورت تخصصی و کارشناسی‌شده دست یابیم باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین قدم در زمینه تحول و ایجاد تغییر ساختار فرهنگی آن است افزود: موضوع کارآفرینی باید فرهنگ‌سازی شود و اگر این موضوع تحقق نیابد مشکلات عدیده‌ای را ایجاد خواهد کرد.

رئیس عالی مجمع کارآفرینان کشور بیان کرد: در کشور ما استان‌هایی با منابع ملی خدادادی است اما به‌خوبی نتوانستیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

شاکری نیاز خراسان جنوبی را ایجاد ارزش افزوده دانست و تأکید کرد: با ایجاد ارزش افزوده فرهنگی، اجتماعی و تاریخی می‌توان به توسعه این استان کمک کرد.

وی کارآفرینی را یکی از مهمترین مؤلفه‌های توسعه کشورها دانست و بیان کرد: ما اگر قرار است ایران را توسعه‌یافته بدانیم باید کارآفرینی کنیم و بیش از بیش به آن نیاز داریم.

رئیس عالی مجمع کارآفرینان کشور استقلال اقتصادی را سبب امنیت پایدار و تصمیم‌سازی در مجامع ملی دانست و تأکید کرد: در کشورهای توسعه‌یافته دانش‌آموزان از همان دوران ابتدایی وارد پرورش و کارآفرینی می‌شوند اما در ایران فقط آموزش می‌دهند و جایی برای پرورش نیست.

شاکری با تأکید بر اینکه به‌کارگیری دانش در حوزه اشتغال و کارآفرینی یکی از مهمترین اولویت‌های توسعه است تصریح کرد: دولت و حاکمیت نظام توانش محدود است و نمی‌توانند برای همه جامعه اشتغال ایجاد کنند چرا که باید تسهیل‌گری و زمینه‌سازی ایجاد کارآفرینی کند و از کارآفرینان واقعی حمایت کند.

 


بهترین پیامد کارآفرینی اشتغال است
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در مراسم افتتاحیه این سمینار اظهار داشت: بهترین پیامد کارآفرینی اشتغال است.

مریم مهرور ابراز کرد کشورهای دیگر در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان در سال‌های گذشته کارهای خوبی را انجام داده است که سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه کنفرانس‌ها و دوره‌های آموزشی برگزار شد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ما جشنواره استانی، اتوبوس جوان، جشنواره اوقات فراغت، پیاده‌راه جوان و سمینار ملی منطقه‌ای است.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید کارآفرینان را حمایت کند ادامه داد: در حاشیه مراسم جشنواره نشاط و امید گلریزان خوبی برای استان‌های سیل‌زده برگزار می‌کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید