خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

"بلو هوریزونته" مرکز ایالت میناس گرایس در برزیل به دلیل برتری در شاخص هایی همچون محیط زیست، شهرسازی، بهداشت و سلامت، تحرک و پویایی، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و کارآفرینی عنوان یکی از پنج شهر هوشمند برتر برزیل را به خود اختصاص داده است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایمنا، این شهر به علت اینکه میزبان بیش از ۳۰۰ استارت آپ‌ مرتبط با هوشمندسازی شهری است فضای مثبت و مفیدی را برای ارائه نوآوری‌ها در برزیل به وجود آورده است. مسئولان شهر بلو هوریزونته از زیرساخت‌های تکنولوژیکی به عنوان مبنایی در راستای مدیریت یکپارچه برای نوسازی فرایندهای اداری مرتبط با شهروندان و کاهش بوروکراسی (یک نظام موفقیت‌آمیز جهت سازماندهی موسسات اداری و خدماتی) استفاده می­‌کنند.

از جمله اقدامات آن­‌ها استفاده از سیستم های خودکار برای صرفه جویی در زمان، تشویق به استفاده از تکنولوژی‌­های دیجیتال و ارائه دسترسی رایگان به اینترنت در ۱۰۰ نقطه شهر و پوشش بیش از ۷۰۰ کیلومتر کابل فیبرنوری در سطح شهر است که بیش از نیمی از این اقدامات در مناطق آسیب پذیر اجتماعی صورت گرفته است.

همچنین بلو هوریزونته بزرگترین همکاری بخش دولتی و خصوصی را برای روشنایی فضاهای عمومی در برزیل به خود اختصاص داده است به طوری که در ۳۵ هزار نقطه در امتداد جاده­‌های بزرگ شهر نور و روشنایی فراهم شده است. هدف اصلی این شهر تقویت محیط کارآفرینی و ایجاد فرصت هایی برای بهره‌وری از اینترنت اشیا یعنی اتصال دستگاه‌های مختلف به یکدیگر از طریق اینترنت است.

"Bruno Marcello" مسئول امور اقتصادی شهر بلو هوریزونته در این رابطه تاکید کرده است که هدف مدیران شهری ارتقای وضعیت کارآفرینی و استفاده هرچه بیشتر از قابلیت­‌های فن­اوری به خصوص "IOT" یا همان اینترنت اشیاست.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید