خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

واحد تعاون و کارآفرینی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی افتتاح شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایکنا، عباس رکنی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی امروز ۲۹ فروردین، در مراسم افتتاح واحد تعاون و کارآفرینی در جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: براساس تفاهم نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جهاددانشگاهی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه تلاش‌هایی در این دو نهاد در راستای تعامل و بها دادن به کارآفرینی صورت می‌گیرد که بسیار حائز اهمیت است، افزود: در این واحد دانشجویان با مفاهیم کارآفرینی و تعاون آشنا خواهند شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد تا آموزش‌های تعاونی از قبیل مقررات تشکیل تعاونی‌ها و قوانین و مقررات تعاون را با یک برنامه ریزی صحیح به دانشجویان منتقل کند.
رکنی، نقش جهادانشگاهی استان را در توسعه اشتغال بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: از طریق همکاری بین اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان و جهاددانشگاهی اقدامات خوبی در زمینه اشتغال زایی صورت گرفته و تداوم خواهد داشت.
جلال الدین صادقی، رییس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: در مجموعه تعاون، نمادی از کار تیمی و گروهی و تفکر تیمی وجود دارد.
وی افزود: اگر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یک ساختار دانشگاهی از جنس جهادی وصل شود، هم افزایی بسیار مطلوبی حاصل خواهد شد.
رییس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی ادامه داد: مجموعه جهاددانشگاهی به دلیل فعال بودن در تمامی دانشگاه‌ها، با دانشجویان ارتباط گسترده‌تری دارد و می‌توان از این تجربه استفاده کرد.
صادقی با تاکید بر ضرورت تعامل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جهاددانشگاهی، افزود: اکنون در فضای فعلی جامعه، اشتغال مولد و ثروت‌آفرین بسیار مورد اهمیت قرار گرفته و در میان اقشار مختلف جامعه، دانشجویان بهترین قشر برای علمی سازی این موضوع و تحقق در بهترین حالت هستند.
وی خاطرنشان کرد: اگر دانشجویان درست هدایت و به صورت صحیح با تعاون و عملکردش آشنا شوند، می توانند الگوبرداری مناسب داشته و تفکر خلاق را به کار گیرند، خواهند توانست در راستای ارتقاء الگوها قدم برداشته و اشتغال مطلوب را ایجاد کنند.
مجتبی ابراهیمی، مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی نیز گفت: در راستای تعاملات مشترک دو نهاد، کارگاه برندسازی و خوشه سازی ویژه مدیران تعاونی های استان و سمینار آشنایی با تشکیل تعاونی‌ها در سال گذشته برگزار شد.
وی از برگزاری تور ترویجی بازدید دانشجویان از تعاونی‌های برتر خبر داد و بیان کرد: در حال تهیه مونوگرافی از تعاونی برتر هستیم که ۷۰ درصد کار انجام شده است.
مدیر سازمان تجاری‎سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی یادآور شد: واحد تعاون و کارآفرینی جهاد دانشگاهی امروز افتتاح شد و باشگاه تعاون و کارآفرینی استان نیز به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید