خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار خراسان رضوی بابیان اینکه نگاه تبعیض‌ آمیز به مردان نداریم، گفت: شبکه‌ای از بانوان کارآفرین به‌ عنوان معین اقتصاد مقاومتی بخشی از حاشیه شهر مشهد انتخاب می‌ شوند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در نشست با بانوان فعال عرصه اقتصادی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در تلاش هستیم که با اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، روش جدیدی از مدیریت را در خراسان رضوی کلید بزنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: بسیاری از بانوان در صورت فراگیری آموزش‌های لازم می‌توانند در عرصه‌های مختلف اقتصادی نقش‌آفرین باشند و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزشی غیردولتی در این زمینه می‌توانند مؤثر واقع شوند.

رزم‌حسینی بابیان اینکه ما نگاه تبعیض‌آمیز به مردان نداریم لذا در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی از ظرفیت بانوان استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: شبکه‌ای از بانوان کارآفرین مسئولیت معین اقتصاد مقاومتی بخشی از حاشیه شهر مشهد را بر عهده می‌گیرند و در این راستا معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی باید طرح آن را تدوین کند.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بابیان اینکه برای جلب مشارکت بانوان در عرصه‌های اقتصادی آمادگی داریم، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی امروز،نباید این باور اشتباه در بانوان وجود داشته باشد که از توان آنان در مقابله با دشمن کمتر استفاده می‌شود.

حسن جعفری افزود: اگر یکی از مناطق طرح مثلث توسعه اقتصادی به بانوان فعال در عرصه کارآفرینی واگذار شود، قطعاً بانوان در بین دیگر معین‌های اقتصاد مقاومتی الگویی بی‌بدیل خواهند شد.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، مسئولیت برخی از مناطق استان در مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به بانوان کارآفرین واگذار می‌شود و تفاهم‌نامه‌های آن به‌زودی منعقد خواهد شد.
علی رسولیان افزود: آن دسته از بانوان فعال در عرصه اقتصادی که متقاضی مشارکت در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی باشند، می‌توانند برای انجام وظایف مشخص‌شده در تفاهم‌نامه‌ها، به معین‌های اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید