خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل و مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان زن استان در ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید و نشست های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بررسی می شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در نشست جمعی از کارآفرینان زن استان قزوین که در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی کاسپین انجام شد،افزود: ستاد تسهیل و فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کنار شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت ظرفیت بسیار مناسبی برای گره گشایی از مشکلات بخش تولید به شمار می روند.
وی اظهار داشت: این نشست ها بهترین محل برای بازگو کردن مشکلات صنعتگران با جزییات و تصمیم گیری برای حل مسایل بخش تولید و انعکاس آن به مسئولان تصمیم ساز در سطح ملی است.
زرآبادی اظهار داشت: امسال در حوزه تسهیلات به بخش صنایع تصمیمات مناسبی از سوی مجلس اتخاذ شده که می تواند به تامین منابع مالی مورد نیاز بخش تولید کمک قابل توجهی داشته باشد.
وی تاکید کرد: همه مدیران اجرایی در سال جاری با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان که صنعت را تحت فشار قرار داده و از سویی برای تحقق شعار سال وظیفه دارند به شکل ویژه برای کمک به بخش تولید تلاش کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین نیز در این نشست خواستار پی گیری نمایندگان استان در مجلس برای رفع مشکل شعاع جدید تعیین شده برای شهرک صنعتی قزوین از تهران که باعث رفع برخی امتیازات مربوط به معافیت های مالیاتی شده است، شد.
حمیدرضا خانپور اظهار داشت: می توان با ارایه مشوق های خاص و ویژه برای کارآفرینان و سرمایه گذاران زن، بانوان فعال در عرصه های اقتصادی را نیز نسبت به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان قزوین راغب کرد.
مدیرکل بانوان و خانواده استاندازی قزوین نیز در این نشست از تلاش این اداره کل در جهت تقویت کارآفرینی و اشتغال بانوان خبر داد و گفت: نقش بانوان کارآفرینان و اثرگذار در حوزه های تولیدی دارند، در کمک به اقتصاد و اشتغال استان و کشور برکسی پوشیده نیست.
در جریان بازدید زرآبادی از شهرک صنعتی کاسپین، وی همچنین مرکز کسب و کار و فناوری این شهرک و 2 واحد تولیدی با سرمایه گذاری کارآفرینان زن در این شهرک بازدید کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید