خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد استارت آپ ویکند ۴ تا ۶ اردیبهشت در شرکت صنایع الکترونیک شیراز برگزار می‌ شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: این برنامه سه روزه با عنوان ان ۲p به منظور تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی افراد مشتاق به راه اندازی کسب و کار شخصی و اجرایی کردن ایده‌های خود مطابق با اصول علمی کسب و کار برگزار می‌شود.
مهرداد سهرابی با بیان اینکه در این استارت آپ آموزشی- تجربی جدیدترین روش‌های بین المللی ارایه می‌شود، افزود: این برنامه تاکنون در ۱۵۰ کشور برگزار شده است.
وی تصریح کرد: در این رویداد برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریابان حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا در ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کرده، گروه تشکیل داده و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: به برگزیدگان این رویداد تسهیلاتی از جمله ۶ ماه استقرار رایگان در شرکت صنایع الکترونیک شیراز، معرفی به صنایع مرتبط و سرمایه گذاران و ارائه تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۷۰ میلیون تومان اهدا می‌شود.
سهرابی اظهارداشت: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این رویداد به نشانی swshiraz.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
رویداد استارت آپ ویکند ۴ تا ۶ اردیبهشت در محل پردیس شرکت‌های دانش بنیان فارس واقع در شرکت صنایع الکترونیک شیراز برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید