خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری زندگی‌نامه کارآفرینان برتر حوزه فناوری را در قالب کتاب‌هایی با عنوان «از دانش به ثروت»، منتشر کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از اقدامات پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه معرفی کارآفرینان برتر، مستندسازی زندگی این افراد در قالب تهیه کتاب است.

این کتاب ها به نوعی سرگذشت نامه هایی واقعی و زنده است که در اختیار شرکت های نوپا و کسانی که قصد ورود و نقش آفرینی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور را دارند، قرار می‌گیرد. همچنین چالش ها و نکات مطرح شده در این کتاب، برای نهادهای سیاستگذار و اجرایی حوزه علم، فناوری و نوآوری نیز مفید است.

در مقدمه این کتاب ها آمده است؛ داستان موفقیت جوانان ایرانی داستان جوانان پرتحرکی است که آرزوی فتح قله را دارند.

دفتر امور پژوهش و فناوری پارک پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با پرداختن به سرگذشت جوانان موفق ایرانی سعی دارد چراغ راهی برای جوانان و شرکت های استارتاپی روشن کند تا آنها را با مسیر پر پیچ و خم و ناهموار موفقیت آشنا سازد. مرور سرگذشت عبرت انگیز و درس آموز این نخبگان، مرور پستی و بلندی مسیری است که جوانان کارآفرین و شرکت های دانش بنیان نوپا، خواسته یا ناخواسته به آن دچار خواهند شد.

کتاب های منتشر شده در حکم راهنمایی با تجربه، با دانش و در عین حال جوانی است که در طی طریق کردن و رسیدن جوانان به موفقیت، حکم کیمیا دارد. تاکنون دو نسخه از این کتاب با عنوان «از دانش به ثروت» به چاپ رسیده است که سرنوشت جوانان موفقی چون مهدی توحیدیان و بابک رضایی و رضا رفیعی مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان در آن به رشته تحریر درآمده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید