خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نخستین رویداد «کارآفرینی و فناوری امداد و نجات» با هدف ترویج توسعه فناوری در امداد و نجات، از سوی جمعیت هلال احمر و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌ شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد «کارآفرینی و فناوری امداد و نجات» از سوی جمعیت هلال احمر و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ 12 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
 
هدف از برگزاری این رویداد ملی تشویق و ترویج توسعه فناوری در حوزه امداد و نجات است تا با برگزاری آن فرصتی برای مخاطبان ایجاد شود که در یک مسابقه علمی و عملیاتی نسبت به ارائه ایده‌ها و طرح‌های عملیاتی و اجرایی اقدام کنند. البته فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، پیش آگاهی و فناوری‌های حوزه توانمندسازی و بازسازی محور نخستین رویداد «ایده پردازی فناوری و کارآفرینی امداد، نجات و خدمات داوطلبان» است.

در این رویداد کلیه مخاطبان می‌توانند به‌صورت گروهی ثبت‌نام کنند. علاوه بر این شرکت‌کنندگان باید ایده و طرح اولیه خود را در وب‌گاه مربوطه بر اساس قالب مشخصی که وجود دارد آپلود کنند. شرکت کنندگان می‌توانند برای توضیح ایده و طرح خود از فایل‌های تصویری، صوتی و ویدئویی نیز استفاده کنند. سپس مرحله داوری ایده‌ها و فناوری‌ها آغاز می‌شود و ۳۰ طرحی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به مرحله بعدی راه می‌یابند. سپس هریک از مالکانِ ایده یا فناوری منتخب یک روز فرصت دارند تا ایده و طرح خود را نهایی کرده و ساختار‌های آن را شکل دهند. از این مرحله به بعد کلیه فعالیت‌ها به‌صورت گروهی انجام می‌شود. هر تیم باید تلاش کند تا با مناسب‌ترین افراد به نتیجه مطلوب دست یابد.

همچنین در این رویداد تیم‌ها تحت آموزش و هدایت مربیان با تجربه حوزه کارآفرینی و امداد نجات قرار می‌گیرند و تا شب فرصت دارند تا روی طرح‌های خود کار کرده و آن را کامل کنند. پس‌از این مرحله هریک از تیم‌ها برای ارائه کار خود آماده می‌شود. در پایان طرح‌ها و فناوری‌ها ارائه شده توسط داوران بررسی و سه تیم برتر انتخاب می‌شود. البته علاوه بر نفرات برگزیده اول تا سوم به ۵ تیم دانش آموزی نیز جوایزی اهدا می‌شود.

۵ اردیبهشت ماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام و ارسال ایده‌ها است. پس از آن داوری اولیه ایده‌ها ۹ اردیبهشت ماه انجام می‌شود. همچنین ۱۲ اردیبهشت شروع رویداد و ۱۳ اردیبهشت پایان آن است.

رویداد ملی کارآفرینی و فناوری «امداد و نجات» از سوی جمعیت هلال احمر کشور و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری زیست بوم تولید محتوای دیجیتال ابر زندگی، دانشگاه شهید بهشتی و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید