خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در سال رونق تولید برای اولین‌بار جمعی از دانش‌آموزان زرندی با راه‌اندازی کارگاه تولید قارچ در فضای مدرسه با مهارت ‌های کسب و کار و کسب رزق و روزی حلال آشنا شدند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، در سال رونق تولید برای اولین‌بار جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان علامه حلی شهرستان زرند با راه‌اندازی کارگاه تولید قارچ در فضای مدرسه با مهارت‌های کسب و کار و به‌دست آوردن رزق و روزی حلال آشنا شدند.

آشنایی دانش‌آموزان با روش‌های کسب و کار موفق و راه‌های فروش مهمترین دستاورد راه‌اندازی چنین کارگاه‌هایی‌ است.

سیدمجید مصطفوی مدیر این دبیرستان در شهرستان زرند گفت: دانش‌آموزان در این سالن در یک دوره 60 تا 70 روزه، 2.5 تُن قارچ برداشت می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به اهمیت فعالیت‌های پژوهشی و ایده‌پردازی در نسل جوان و نامگذاری سال رونق تولید ملی و از آنجا که واحد کارآفرینی به تازگی به سیستم آموزشی وارد شده است به این فکر افتادیم علاوه بر مباحث تئوری و نظری در کنار آموزش یک تجربه عملی هم برای بچه‌ها داشته باشیم.

مصطفوی عنوان کرد: با پیشنهاد دبیر مربوطه درس کارآفرینی و همکاری دانش‌آموزان پس از بررسی پیشنهادات مختلف پروژه پرورش قارچ را انتخاب کردیم و دانش‌آموزان در کنار آموزش ضمن مشارکت در کارهای گروهی در فرآیند فعالیت تولید به‌طور مستقیم تجربه کسب می‌کنند.

حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند هم تمرین اقتصادی و رمز و راز تولید در کنار تحصیل را با اهمیت دانست و گفت: امروزه، دانش‌آموزانی که به سمت و سوی  رشته‌های مهارتی می‌روند بعد از فارغ‌التحصیل شدن کمتر دچاربیکاری می‌شوند.

جعفری یکی از دانش‌آموزان فعال در راه‌اندازی کارگاه تولید قارچ هم ضمن ابراز خرسندی از آشنایی خود و همکلاسی‌هایش در کنار تحصیل با مراحل تولید قارچ گفت: با جمعی از همکلاسی‌ها و با راهنمایی‌های معلم خود در زمینه درس کارآفرینی اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید قارچ کردیم و باور نداشتیم که تولید خوبی را داشته باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید