خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خراسان جنوبی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی را به خوبی اجرا کرده و شکل گیری شبکه‌های مشاغل خانگی به خوبی در این استان به انجام رسیده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، مهناز امامدادی، در کمیته تخصصی مشاغل خانگی اظهار کرد: بحث مشاغل خانگی در سال 89 به صورت قانونی مطرح شد. بعد از گذشت چندسال با توجه به مطالعات میدانی یک سری نکات لازم از جمله بحث آموزش، مشاوره و راهنمایی مطرح شد و طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی این موارد را به شکل جدی دنبال می‌کند.

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که اتصال به بازار از ویژگی‌های مهم این طرح است، افزود: در خصوص مشاغل خانگی بحث بیمه فراگیر را دنبال می‌کنیم و آنچه در قانون دیده شده بیمه خویش فرماست که حالت اختیاری دارد.

امامدادی با بیان این که خراسان جنوبی ظرفیت‌های ارزشمندی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: خراسان جنوبی طرح را به خوبی اجرا کرده و شکل گیری شبکه‌های مشاغل خانگی به خوبی در خراسان جنوبی به انجام رسیده است.

عباس رکنی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی نتیجه یک تیم کاری خوب و هماهنگی‌ خوب بین جهاددانشگاهی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با بیان این که لازم است سرعت لازم را برای جذب اعتبارات داشته باشیم، افزود: با هماهنگی خوب این دو نهاد در خراسان جنوبی، واحد تعاون و کارآفرینی در جهاددانشگاهی استان افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان این‌که در این واحد دانشجویان با مفاهیم کارآفرینی و تعاون آشنا خواهند شد، خاطرنشان کرد: از طریق همکاری بین اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان و جهاددانشگاهی اقدامات خوبی در زمینه اشتغال‌زایی صورت گرفته و تداوم خواهد داشت.

در این جلسه، پشتیبانان مشاغل خانگی استان به بیان مشکلات و درخواست‌های خود برای توسعه بیشتر کسب و کارهای خانگی پرداختند.

بیمه شاغل، ایجاد بازارچه‌های محلی برای معرفی محصولات، افزایش سطح مبالغ پشتیبان طرح، معضلات تسهیلات و مشکلات بانکی، نبود چارت مدون از کارآفرینان استان، فروش محصولات توسط افراد غیرمتخصص و به صرفه نبودن قیمت محصولات تولیدی مشاغل خانگی از جمله مشکلات، درخواست‌ها و دغدغه‌های پشتیبانان طرح بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید