خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار مبارکه گفت: وام بالای 18 درصد بانک‌ها به صنایع تأثیری در اشتغال ایجاد نمی‌کند و امسال باید ثابت کنیم خارج از گرایش‌ها سیاسی می‌توانیم در این جهت موفق شویم.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، حمید عصارزادگان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تحقق شعار سال 98 که سال رونق تولید است، گفت: چندین سال است که نام‌گذاری سال‌ها حول محورهای اقتصادی بوده است.

فرماندار مبارکه با اشاره به تحریم‌های 40 ساله آمریکا افزود: مابعد از 40 سال نباید نگران تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی مخصوصاً امریکا باشیم، این جلسات که موضوع اشتغال را به دنبال می‌کنند بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه همه مسؤولان باید در تصمیم‌گیری‌ها و نتیجه‌گیری‌ها دخیل باشند، خاطرنشان کرد: شهرستان مبارکه از نظر صنایع و زیرساخت‌ها یک شهرستان برخوردار است و باید از تجارب صنایع موفق و فعالان اقتصادی استفاده شود.

عصارزادگان گفت: با پیشرفت‌های که در صنایع ما دیده شده امسال سال خوبی است علی‌رغم این‌که گاهی صحبت‌های ناامیدکننده از طرف مسؤولان و مردم شنیده می‌شود.

فرماندار مبارکه با اشاره به اشتغال جوانان در کارهای دولتی گفت: بعضی از جوانان می‌خواهند بعد از تحصیلات دانشگاهی در ادارات دولتی شاغل بشوند و این کار با توجه به شرایط اخیر غیرممکن است و پیشنهاد می‌شود جوانان به سمت کارآفرینی روند.

وی ادامه داد: بیشتر از کارها و پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شده است و به دلیل محدودیت‌هایی که ایجادشده باید از میز نشینی و کارهای دولتی فاصله گرفت.

عصارزادگان افزود: در جهت حل مشکلات اشتغال، بیکاری، کاهش تورم، کسری بودجه دولت و اعتمادی که به اعتبارات دولتی می‌کنیم و عددی که اختصاص داده می‌شود به اعتبارات دولتی مناسب نیست.

فرماندار مبارکه گفت: در این شرایط سخت اگر کاری انجام شد هنر هست و باید ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه‌ها و افراد و صنایع موفق داشته باشیم تا مشکلات بانک‌ها را بتوانیم حل کنیم.

وی با اشاره به مشکلات و تحصیلات صنایع، گفت: وام بالای 18 درصد بانک‌ها به صنایع تأثیری در اشتغال ایجاد نمی‌کند و امسال باید ثابت کنیم خارج از گرایش‌ها سیاسی می‌توانیم در این جهت موفق شویم.


با جذب سرمایه گذار، تولید رونق پیدا می‌کند
در ادامه این جلسه علی خاکیانی با اشاره به دستورات شورای سرمایه‌گذاری استانداری، گفت: جلسات شورای سرمایه‌گذاری پیرامون مسائل سرمایه‌گذاران و روش‌های جذب سرمایه‌گذار ماهی 2 بار با حضور اعضا این شورا تشکیل شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبارکه گفت: باید امسال بیش‌ از پیش به بحث حمایت از تولید بپردازیم و اگر از تولید حمایت نشود فرصت‌های شغلی یکی پس از دیگری تهدید می‌شود و باعث می‌شود نرخ بیکاری بیش از گذشته شود.

وی با اشاره همت و تلاش مسؤولان در زمینه سرمایه‌گذاری، گفت: با جذب سرمایه‌گذار در تمام زمینه‌ها می‌توان بحث رونق تولید و به دنبال آن بحث ایجاد اشتغال را داشته باشیم.

خاکیانی بابیان اینکه در جلسات قبل کارگروه اشتغال سه صورت‌جلسه وجود داشت، گفت: اولین مصوبه ثبت آمار اطلاعات شاغلان بود و دومین مصوبه پیگیری و نظارت بر واحدهای دریافت‌کننده تسهیلات اشتغال‌زایی توسط کمیته نظارت بود که طی چهار جلسه کمیته نظارت این کار را انجام داد و اکثر طرح‌ها در عملیات اجرایی به اهدافشان رسیدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبارکه گفت: دستور کار فعلی جذب سرمایه‌گذار است و رونق تولید تسهیلاتی بتوان ارائه داد تا به سرمایه‌گذاران به کار خود ادامه دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید