خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وقتی بخواهی به همتت جامه عمل بپوشانی هیچ کاری برای تو نشدنی نیست تا جایی که سخت‌ترین کارها برای تو آسان می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، محمد متین پور جوانی است که نشان داده خواستن توانستن است. وی که این روزها یک تولیدکننده کشمش در قطب انگور کشور یعنی تاکستان است به‌خوبی توانسته ثابت کند که ما می‌توانیم و شدنی است.

متین‌پور معتقد است برای راه‌اندازی کارخانه کشمش خود تنها یک سنگ فرز و یک دستگاه جوشکاری برایش کافی بوده است. او ضایعات کارخانه‌های بناب، مشهد و شاهرود را به قزوین آورد تا بتواند کارخانه خود را ایجاد کند.

متین پور در رابطه با نحوه ساخت دستگاه‌های کارخانه کشمش خود اظهار کرد: دستگاه‌ها ضایعات بودند و من پس از خریداری، آن‌ها را به قزوین آوردم و آن‌ها را سر هم کردم تا دستگاه‌های شستشو را راه‌اندازی و سپس با دستان خودم گرمخانه و دودخانه و دیگر دستگاه‌ها را ساختیم.

وی با اشاره به فضای کارخانه خود نیز تأکید کرد: کارخانه متروکه‌ای را در تاکستان می‌شناختم که 17 سال متروکه بود. برای راه‌اندازی با صاحب این سوله‌ها صحبت کردم و پس از ایجاد شراکت با وی موفق شدیم کارخانه جداسازی و بسته‌بندی کشمش را راه‌اندازی کنیم.

متین پور که به‌عنوان کارآفرین نمونه انتخاب‌شده است، اضافه کرد: محصولات تولیدی این شرکت با استقبال خوب کشورهای خارجی روبرو شده و توانسته‌ایم این محصولات را به کشورهای روسیه، عمان و عراق صادر کنیم.

این تولیدکننده با بیان اینکه با کمک سازمان بسیج سازندگی مبلغ 60 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده است، ادامه داد: این مبلغ کمک خوبی برای ما بود و توانستیم با آن ضمن خرید کشمش، دستگاه بسته‌بندی را نیز خریداری کنیم تا ازاین‌پس محصولات خود را در قالب بسته‌های 250 گرمی، 900 گرمی و 2 کیلوگرمی روانه بازار کنیم.

وی با گلایه از میزان سود این وام‌ها گفت: در تلاش هستیم تا با توجه به سود بالای بازپرداخت، بخشی از وام را به‌یک‌باره تسویه کنیم تا برای مابقی آن فشار زیادی را متحمل نشویم.

متین پور در پایان با اشاره به اینکه ظرفیت اشتغال‌زایی از طریق باغات انگور در تاکستان بالاست، یادآور شد: هم‌اکنون 17 نفر در این کارخانه جداسازی و بسته‌بندی کشمش مشغول به کار هستند.

جوانان امروز بیش از هر زمان دیگری از اشتغال به عنوان یک دغدغه یاد میکنند اما توجه به ظرفیت‌های درونی خود و همچنین امکانات ساده اطراف می‌تواند بخش عمده‌ای از این مشکلات را رفع کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید