خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مهلت ارسال اثر برای رویداد ایده پروری و کار آفرینی با موضوع پرستاری، مامایی، اتاق عمل و فوریت های پزشکی اعلام شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر توسعه فناوری سلامت  گفت: این رویداد علمی توسط مدیریت توسعه مهلت ارسال اثر برای رویداد ایده پروری و کارآفرینی فناوری سلامت و با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی و گروه ایران بنیان (شرکت همیاران اندیشه ایرانیان خلاق)، برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

دکتر مجتبی سنکیان زمان اجرای این رویداد مهم کارآفرینی را ۲۲ لغایت ۲۴ تیر ماه سال جاری عنوان و بیان کرد: برگزاری این رویداد علمی فرصتی طلائی برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال در حوزه پرستاری و مامایی به شمار می رود و  علاقمندان تا پانزدهم تیرماه سال جاری می توانند ایده های خود را به نشانی www.metacell.ir ارسال کنند.

 به گفته وی، تمامی اعضای اعضای هیات علمی، پرسنل دانشگاه و دانشجویان می توانند در آن شرکت و ایده های خود را ثبت کنند.

دکتر سنکیان در خصوص موضوعات دریافت ایده تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند درموضوعاتی همچون پیشگیری، ارتقا خود مراقبتی، خدمات مراقبت در منزل، روش های طب مکمل و جایگزین و طراحی و ساخت تجهیزات خدمات محور بالینی، ایده های خود را مطرح و ارائه کنند.

وی افزود: مجوز ورود و استفرار در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بهره مندی از تسهیلات مالی و بلا عوض جهت رتبه های برتر از جمله جوایز و تسهیلات برگزیدگان این رویداد علمی است.

علاقه مندان می توانند به منظور آشنایی بیشتر در پیش رویداد که ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در سالن جرجانی واقع در دانشکده پرستاری برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید