خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون علمی و فناوری رئيس جمهور با بيان اینکه دولت در واحد فناوری برنامه توسعه زیست‌بوم کارآفرینی را در دانشگاه‌ها و مراکز عالی آموزشی دارد گفت: این طرح قرار است ظرف یک ماه آینده و پس از ماه مبارک رمضان آغاز شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور روز گذشته، از چند شرکت شهرک صنعتی بوعلی و نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بازدید کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه این بازدید در خصوص برنامه‌های دولت برای توجه بیشتر به شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: در حال حاضر 140 مورد خدمت توسط شرکت‌های دانش‌بنیان کشور انجام می‌شود.

سورنا ستاری با بیان اینکه هم اکنون شمار شرکت‌های دانش‌بنیان از 4 هزار و 350 مورد گذشته است افزود: امسال برنامه صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: امسال دولت برای اقلام تفریحی برنامه ویژه تولید در داخل دارد زیرا زیرساخت‌های خاص در این زمینه توسط دولت حمایت می‌شود.

ستاری با اشاره به اینکه دولت در واحد فناوری برنامه توسعه زیست‌بوم کارآفرینی را در دانشگاه‌ها و مراکز عالی آموزشی دارد خاطرنشان کرد: این طرح قرار است ظرف یک ماه آینده و پس از ماه مبارک رمضان آغاز شود.

وی در زمینه صادرات محصولات دانش‌بنیان به کشورهای دیگر تصریح کرد: این محصولات قرار است به کشورهای هدف از جمله عراق، سوریه و چین صادر شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه سال گذشته 12 هزار میلیارد تومان از سوی صندوق توسعه فناوری به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شده است بیان کرد: تاکنون 17 هزار و 500 میلیارد تومان جذب منابع بانکی داشته‌ایم.

وی افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود 20 هزار میلیارد تومان منابع مالی توسط بانک‌ها برای شرکت‌های دانش‌بنیان جذب شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید