خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.75 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

محمدرضا حاتمی گفت: این صندوق برای همکاری بیشتر با کارآفرینان، ضمانت‌ها را تسهیل کرده و کارآفرینانی که غالبا بانک‌ها نیستند را مورد حمایت خود قرار داده است؛ حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط(SME)‌ها در دستور کار صندوق است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایلنا، محمدرضا حاتمی در جشنواره کارآفرینان آینده ویژه هنرجویان هنرستان‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی و فنی‌وحرفه‌ای مازندران اظهار کرد: مدارس و دانشگاه‌های ما منبع و گنجینه نیروی فکر و اندیشه خلاق و نوآوری هستند، در این بین فعالیت‌های دانشگاه‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان راه‌اندازی شده است، افزود: در چند سال اخیر درواقع این صندوق به عنوان سازمان حمایت از اشتغال و کارآفرینی شناخته شده است و صندوق یک نهاد مالی - اجتماعی است که کارآفرینی اجتماعی را تشویق می‌کند.

معاون صندوق کارآفرینی امید مازندران گفت: این صندوق برای همکاری بیشتر با کارآفرینان، ضمانت‌ها را تسهیل کرده و کارآفرینانی که غالبا بانک‌ها نیستند را مورد حمایت خود قرار داده است؛ حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط(SME)‌ها در دستور کار صندوق است.

حاتمی با بیان اینکه حمایت از ایده‌های نوآور و خلاق، فرصت‌های کارآفرینی و استارت‌آپ‌ها مورد توجه صندوق است، گفت: صندوق کارآفرینی امید در سال گذشته در حوزه جوانان- گروه سنی 18 تا 35 سال، 135 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است و این آمادگی را دارد که پس از پخته‌شدن ایده‌ها جهت بهره‌برداری و تجاری‎سازی با دانشگاه‌های کارآفرین همکاری کند.

وی ادامه داد: اقتصاد کشور باید از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد غیرنفتی تغییر ماهیت دهد، لذا به کمک جوانان خلاق نیاز دارد.

حاتمی در پایان با اشاره به اهمیت جشنواره‎های کارآفرینی و ایجاد رغبت برای کارآفرینان بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید نیز با توجه به مسئولیت اجتماعی خود، 100 میلیون تومان را به عنوان تسهیلات تقبل کرده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید