خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اولین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور با محورهای پزشکی و سلامت(اینوهلث) در  زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش کارآفرین ناب، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: این رویداد به مدت سه روز، با هدف حمایت از شکل گیری زنجیره های ارزش، توسعه کار آفرینی و اشتغال در حوزه سلامت با همکاری دیگر متخصصان و کارشناسان حوزه های مختلف برگزار می شود.
دکتر علیرضا شغلی افزود: در این رویداد کارآفرینی حوزه سلامت حدود 220 نفر ثبت نام کردند که طی مدت برگزاری یاد می گیرند که چگونه از ایده پردازی خود دفاع کنند و در نهایت ایده های منتخب انتخاب و سپس تیم هایی شکل می گیرد که تا روز اختتامیه پرورش می یابند.
وی اضافه کرد: در این رویداد 16 نفر از منتورها و کارآفرینان برتر کشور دعوت شده اند تا با ارایه تجربیات خود راهنما و مشوق جوانان در این عرصه باشند.
این مسئول ادامه داد: جوانان به این مهم توجه داشته باشند که با تکیه بر فکر خلاق و نوآوری دوران پشت میز نشینی و وابستگی به نفت به پایان رسیده و این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار داشت: بر این اساس باید با تکیه بر مغزها، اندیشه ها و خلاقیت ها و نیز اتکا به خود و اقتصاد بدون نفت می توان برای سرافرازی و استقلال کشور بیش از گذشته تلاش کرد.
شغلی افزود: جوانان و دانشجویان ثروت عظیم کشورمان محسوب می شوند و دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز در راستای ارج نهادن به ایده های نو و فناورانه جوانان تمام تلاش خود را در جهت حمایت از آنان انجام خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی برای فرهنگ سازی کار آفرینی در حوزه سلامت طی برنامه ریزی هدفمند در مقایس کوچکتری این کار را در بین دانشجویان متقاضی انجام خواهد داد.
گفتنی است، اختتامیه این رویداد نیز روز /جمعه/ با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید