خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون فرماندار گچساران گفت: سال گذشته 100طرح برای ایجاد مشاغل روستایی و فراگیر در گچساران در سامانه کارا نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، سید مرتضی سجادپور در نشست کارگروه اشتغال ، اشتغال فراگیر، روستایی و عشایری گچساران که با حضور مسوولان شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته 100 طرح اشتغال فراگیر و روستایی  در سامانه کارا ثبت‌ شده است.

 وی با بیان اینکه تعداد 17 طرح  در بخش روستایی و8 طرح فراگیر تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند، گفت: سال گذشته مبلغ 20 میلیارد ریال  تسهیلات به طرح‌های صنعتی روستایی و فراگیر پرداخت شد که از این میزان 16 میلیارد ریال در بخش اشتغال روستایی و 4 میلیارد ریال در بخش فراگیر پرداخت شد.

 معاون فرماندار ادامه داد: با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال 37 نفر را فراهم کرده است.

سجادپور با بیان اینکه بسیاری از تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر ازسوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شد، ابراز کرد: تسهیلات روستایی در بخش‌هایی از جمله خرید دستگاه قالیشویی، لبنیات، مشاغل خانگی، جواهرسازی و تیرچه بلوک و همچنین در زمینه اشتغال فراگیر در زمینه ایجاد کارگاه درو پنجره سازی((یو پی وی سی)) پرداخت شده است.

وی بیان کرد: 3 دستگاه اجرایی شهرستان از جمله صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و جهادکشاورزی بیشترین پروژه‌های شهرستان را به خود اختصاص داده‌اند.

 در ادامه این نشست سید عبدالوهاب پورالحسینی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران دارای پتانسیل خوبی است، گفت: در حال حاضر 85 درصد اراضی گچسران به سیستم آبیاری نوین مجهز شده است.

 رئیس جهادکشاورزی گچساران با بیان اینکه شهرستان گچساران در زمینه آمار بیکاری رتبه اول را در استان  به خود اختصاص داده است، گفت: اگر بتوانیم بر روی پروژه‌های بزرگتر کار شود می‌توانیم اشتغالزایی را فراهم کنیم.

 وی ادامه داد: 24 طرح کشاورزی سال گذشته با اعتباری به مبلغ 51 میلیارد از سوی جهاد کشاورزی گچساران برای ایجاد اشتغال روستایی، عشایری و فراگیر به کارگروه اشتغال معرفی و تسهیلات خود را دریافت نمودند.

 پورالحسینی با بیان اینکه با دریافت تسهیلات زمینه اشتغال 70 نفر در بخش کشاورزی فراهم شده است، گفت: این تسهیلات در زمینه پرورش قارچ، پرورش شتر مرغ، گیاهان دارویی و پرواربندی  گاوداری شیری صنعتی  بوده است.

 رئیس جهادکشاورزی ادامه داد: درحال حاضر پروژه‌های جهادکشاورزی از پیشرفت فیزیکی 60 الی 70 درصد برخوردار است.

 در ادامه این نشست خوانپایه ادامه  داد: سال گذشته تعداد 20 طرح اشتغال فراگیر و روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک توسعه تعاون معرفی شد.

 رئیس بانک توسعه تعاون گچساران گفت: 19 طرح اشتغال روستایی با اعتباری به مبلغ 11 میلیارد و 190 میلیون  تهسلات خود را دریافت نمودند.

 خوانپایه ابراز کرد: هشت طرح اشتغال فراگیر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شد که از این تعداد یک طرح مصوب و یک طرح تسهیلات خود را دریافت کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید