خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور از راه‌اندازی کانون خیران کارآفرین اشتغال از سوی کمیته امداد در خراسان جنوبی خبر داد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حاجی عبدالوهاب، مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در سفر به خراسان جنوبی و در نشست با اعضای کارگروه اشتغال خراسان جنوبی با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم در کشور، در خصوص اجرایی شدن کانون خیران کارآفرین گفت: این کانون در چارچوب نظام جذب خیران و کارآفرین طراحی‌ شده است و کارآفرینان به ‌عنوان نخبگان حوزه کسب‌ و کار در محوریت فعالیت‌های کانون قرار خواهند داشت.

وی افزود: تاکنون کانون خیران کارآفرین و اشتغال در چند استان اجرایی و موجب افزایش هم‌افزایی در بین کارآفرینان خیر و فعال در استان‌ها شده است و برکات و نتایج ارزشمند آن در حوزه کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی نصیب دو دهک پایین جامعه خواهد شد.

 حاجی عبدالوهاب، با اشاره به نحوه فعالیت کانون خیران کارآفرین اشتغال گفت: شناسایی کارآفرینان واقعی به خصوص کسانی که در شرایط بد اقتصادی همچنان بنگاه‌های اقتصادی خود را فعال نگه داشتند، گام نخست در اجرا و پیاده‌سازی این مدل است.

مشاور معاون اشتغال کمیته امداد کشور با تأکید بر اینکه نظام آموزشی ما مبتنی بر نیازهای توسعه‌ای ملی، منطقه‌ای و محلی شکل نگرفته است، افزود: وجود انبوه فارغ‌التحصیلان بیکار یکی از معضلات جامعه کنونی است که با گذشت زمان نه‌تنها از جمعیت بیکاران کاسته نشده بلکه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

حاجی عبدالوهاب گفت: از آنجا که کارآفرینان عرصه اشتغال از نیاز بازار، خدمات و کالا آگاهی لازم و تجربه کافی دارند می‌توانند به عنوان راهنما و الگوی مناسبی و در مواردی به عنوان راهبر شغلی برای مددجویان جویای شغل باشند.

وی ادامه داد: شناسایی کارآفرینان استان و انجام بررسی‌های لازم مجمع، کانون تشکیل و متعاقب آن هیات امنای منتخب و هیات عامل نیز انتخاب خواهند شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید