خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برترین های سومین رویداد ملی کارآفرینی دریا محور روز شنبه در بوشهر معرفی شدند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس در آیین اختتامیه این رویداد گفت: رویدادهایی که برگزار می شود گام اولیه است و باید چنین رویدادهایی با داشتن پسا رویداد خروجی مفیدی از خود برجای بگذارند.
حسین شیرکانی افزود: دراین زمینه دانشگاه خلیج فارس برای حمایت های بعد از رویداد با توجه به شعار سه ساله دانشگاه در حوزه کارآفرینی ایده های با قابلیت خروجی را حمایت می کند.
وی اظهارداشت: دراختیار قرار دادن آفیس، کارگاه های آموزشی مورد نیاز، مشاوره ها و منتورینگ ها، حمایت مالی اولیه برای شروع کار (در حوزه ی فناوری اطلاعات تا سقف 40 میلیون ریال و برای تولید و ساخت 120 میلیون ریال بلاعوض) از جمله حمایت های پیش بینی شده است.
وی در ارتباط با برنامه های سومین رویداد ملی کارآفرینی دریا محور گفت: در روز دوم این رویداد کارگاه های اعتبار سنجی و ام وی پی برگزار و هر کدام از تیم ها به کار کردن روی ایده های خود پرداختند.
شیرکانی ادامه داد: در روز سوم کارگاه نحوه ارائه ایده برگزار شد وهرکدام از تیم ها به صورت آزمایشی در برابر منتورها ارائه دادند.
وی یادآور شد: پس از ارائه ایده، گروه آرتمیس 2 با ایده اریکه قایق های کنترلی، گروه آربیتراژ با ایده وب گردشگری و اشتغال زایی و گروه اروند نوین با ایده ساخت جت برد برای استفاده درعمق کمتر و ایمنی بیشتر به ترتیب اول تا سوم شدند.
سومین رویداد ملی کارآفرینی با رویکرد گردشگری با حضور 15 ایده 12 اردیبهشت ماه 98 در دانشگاه خلیج فارس آغاز شده بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید