خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دهکده اقتصاد مقاومتی کرمانشاه به همت بسیج سازندگی فرصتی برای کارآفرینان فراهم می‌کند تا استعدادها و توان خود را برای ایجاد درآمدزایی شکوفا کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، «دهکده اقتصاد مقاومتی کرمانشاه»، این مجموعه کار‌آفرینی که با حمایت بسیج سازندگی استان کرمانشاه در راستای تولید اشتغال برای کارآفرینان با‌ذوق در 45 کیلومتری جاده کرمانشاه به سنقر در پادگان نظامی کربلا ساخته شده است.

این مجموعه با ایجاد شغل و درآمد برای 150 نفر به‌صورت مستقیم و 250 نفر به صورت غیر‌مستقیم نقش مهمی در تولید ایفا می‌کند.

به گفته مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، این مجموعه‌ای 23 هکتاری با 25 واحد تولیدی،  از کارآفرینان نوپایی تشکیل شده که بعد از استارت کار و مستقل شدن به میدان تولید گام گذاشته و برای خود و دیگران تولید درآمد می‌کنند.

یکی از کارآفرینان این مجموعه روزانه 17 هزار لیوان، 300 سفره کاغذی، 300 سفره پلاستیکی و 20 هزار بشقاب کاغذی روانه بازار می‌کند، تولیدات این کارگاه کوچک ظروف یک‌بار مصرف است که با اشتغالزایی برای هفت نفر، علاوه بر تامین نیاز استان صادرات به استان‌های همجوار را نیز دارد.

این کارآفرین با رضایت از کار خود به حمایت‌های بسیج سازندگی نیز اشاره و بیان کرد: اگر حمایت‌های بسیج سازندگی نبود شاید هیچ‌وقت به این موقعیت نمی‌رسیدم.

ناصری، بانوی کارآفرین دیگری از این مجموعه است که در حوزه تهیه سبزیجات آماده، انواع مربا و ترشیجات برای 20 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده، بنا بر گفته این کارآفرین، سه سال است که ساکن دهکده اقتصاد مقاومتی است.

این بانوی کارآفرین با رضایت از تولیدات خود از حمایت بسیج سازندگی تشکر کرد و گفت: روزانه 9 تن سبزی آماده روانه بازار می‌کنم که برای حمل آن هزینه‌ای نیز پرداخت نمی‌کنم.

علیرضا جعفری، دیگر کارآفرینان دهکده اقتصاد مقاومتی کرمانشاه است که با 70 کندو زنبور عسل، حدود 2 ماه است کار خود را در این مجموعه کارآفرینی آغاز کرده است.

جعفری با اشاره به خواص عسل، افزود: زنبورداری در هرجا که باشد برای محصولات باغی و کشاورزی هم مثمر ثمر است.

در این مجموعه چند واحد دامداری، پرورش بوقلمون، تکثیر زالو، پرورش قارچ صدفی و قارچ دکمه‌ای، رنگ روغن و صنعتی و... فعالیت داشتند که با همت خود و پشتیبانی بسیج سازندگی کسب رزق حلال می‌کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید