خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در این طرح به ازای هر فارغ‌التحصیلی که یک کارفرما یا کارآفرین جذب کند ۴۰ درصد حقوق و دستمزد را اداره کار و ۷۰ درصد را کارفرما پرداخت می‌کند، ضمن اینکه کارفرما می‌تواند از مشوق‌های بیمه‌‌ای هم استفاده کند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از پایگاه خبری تعاون آنلاین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان به عنوان پایلوت اجرای طرح یارانه دستمزد انتخاب شده است، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های استانی در اجرای این طرح با ما همکاری کنند.

به گزارش تعاون آنلاین، پروانه نیک‌مرام در نشست کارگروه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح یارانه دستمزد در استان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح به ازای هر فارغ‌التحصیلی که یک کارفرما یا کارآفرین جذب کند ۴۰ درصد حقوق و دستمزد را اداره کار و ۷۰ درصد را کارفرما پرداخت می‌کند، ضمن اینکه کارفرما می‌تواند از مشوق‌های بیمه‌‌ای هم استفاده کند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان ما پیشنهاددهنده این طرح بود به عنوان پایلوت اجرای آن انتخاب شدیم، بنابراین از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود این طرح را به شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: از امروز همه دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و واحدها را برای جذب نیرو به ما معرفی کنند.

نیک‌مرام به تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اشاره داشت و بیان کرد: از این محل تاکنون ۲۸۶ میلیارد تومان به بانک‌های عامل ابلاغ شده که از این میزان ۱۸۶ میلیارد تومان پرداختی داشتیم و بانک‌های استان ۶۵ درصد تسهیلات ابلاغی را جذب کردند.

وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده در هر شهرستان نسبت به سهمیه، گفت: شهرستان‌های باشت، بویراحمد، بهمئی، لنده و گچساران به ترتیب با جذب ۸۳، ۷۹، ۷۸، ۷۸ و ۶۲ درصد سهمیه بیشترین میزان پرداختی‌ها را داشتند و شهرستان‌های دنا، کهگیلویه و چرام با جذب ۵۳، ۳۸ و ۳۰ درصد سهمیه، کمترین میزان پرداختی‌ها را داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد دستگاه‌های حمایتی در جذب تسهیلات اشتغال روستایی اشاره داشت و عنوان کرد: ۱۱۶ میلیارد تومان سهمیه ابلاغی دستگاه‌های حمایتی بوده که از این نیزان تاکنون ۳۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

نیک‌مرام ادامه داد: در بحث اشتغال فراگیر نیز تسهیلات ابلاغی ۲۱۰ میلیارد تومان بود که از این میزان ۱۱۴ میلیارد تومان طرح به بانک ارسال کردیم که ۱۰ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید