خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با پایان یافتن مرحله اول انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر در سامانه ای با همین عنوان در پرتال معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، مراسم معرفی و تقدیر از ٢٠ نفر برگزیده با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از معاونت امور زنان و خانواده؛ در این مراسم 20 تن از بانوان کارآفرینی که سوابق و تلاش هایشان در سامانه مورد اشاره در معرض آراء مردمی گذاشته شده بود به تفکیک فعالیت در شهرها و روستاها انتخاب شده و در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفتند.
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در این مراسم ضمن تبریک روز معلم و روز کارگر بر لزوم پاسداشت مقام کارگر و یادآوری جایگاه کارگران در توسعه اقتصاد ملی تاکید کرد و افزود: از اینکه درجمع بانوان کارآفرین استان های مختلف حضور یافته ام و شاهد مراسمی مبتنی بر نظرسنجی مردمی هستم، بسیار خرسندم.
وی افزود: تعداد بانوان کارآفرین در کشور رو به تزاید است و ما امروز توانسته ایم گروهی را به نمایندگی از تمامی زنان کارآفرین ایران اینجا گردهم آوریم.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به تنوع فعالیت بانوان کارآفرین افزود: اینکه کارآفرینانی از تمام حوزه ها اعم از آی تی، کشاورزی، محیط زیست، تولیدات پارچه و لباس، فرشبافی و سایر رشته های هنری در اینجا حضور دارند، نشان دهنده فعالیت زنان کشور درعرصه های متنوع و عملکرد خوب آنها در زمینه های مختلف است که با وجود تحریم ها و موانع فراوان پیش رو، کار خود را انجام می دهند و علیرغم سختی ها و مشقاتی که با آن دست به گریبان هستند با صبر و توکل و امید به آینده توانسته اند از مشکلات عبور کنند و این همان چیزی است که هر جامعه رو به پیشرفتی به آن نیاز دارد.
ابتکار با اشاره به دشواری های کنونی در فضای اقتصادی در ادامه تاکید کرد: امروز کشور ما با دشواری های فراوانی در عرصه های اقتصادی به خاطر تلاش آمریکا برای بر زمین زدن اعتبار و اقتدار ایران و ایرانیان روبروست. این تلاش آمریکا به این علت است که این مردم می خواهند روی پای خود بایستند.
وی با اشاره به اینکه زنان ایرانی از گذشته تا کنون و در تمام برهه های تاریخی پا به پای مردان به میدان آمده اند و حماسه آفریده اند، گفت: جنبه های انسانی حضور زنان در عرصه های مختلف جریانی از امید و سرمایه اجتماعی را برای ایران به ارمغان خواهد آورد.
ابتکار با تاکید بر این نکته که زنان در این عرصه با سرمایه های معنوی و امیدی که در دل دارند آینده روشنی را رقم خواهند زد، افزود: امروز کار شرافتمندانه، تولید و اشتغال تلاش های بدخواهان را خنثی خواهد کرد.
وی از حمایت صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون که تسهیلاتی را برای زنان کارآفرین فراهم کرده اند و نیز همکاران در دستگاههای اجرایی معاونت فناوری ریاست جمهوری و وزارتخانه های جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، صنعت معدن و تجارت و شهرداری تهران تشکر کرد.
براساس این گزارش ایده اولیه این حرکت طی سفرهای معاون رئیس جمهوری به شهرها و روستاها و مشاهده بانوان توانمند و لایق ایرانی ایجاد شد که در شرایط سخت، تلاش می کنند با کار بی وقفه چرخ اقتصاد خانواده و جامعه خود را به حرکت درآورند.
دوره دوم انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر بر روی سامانه یاد شده با حذف 20 نفر برگزیده و اضافه شدن تعداد دیگری از بانوان کارآفرین به 90 نفر باقی مانده در لیست طی هفته های آینده آغاز خواهد شد که به زودی اطلاع رسانی می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید