خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید گچساران گفت: سال گذشته بیش از 65میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان از سوی صندوق کارآفرینی امید در گچساران پرداخت شد.

به گزارش کارآفرین ناب، بیت الله افروشه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: خوشبختانه صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  روستایی، فراگیر و عشایر  به متقاضیان  رتبه اول را در شهرستان دارد.

وی  افزود: سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر از منابع توسعه ملی  یکی از شهرستان هایی بودیم که  تمامی پرونده های تسهیلات اشتغال تا پایان سال به اتمام رسید و تسهیلات پرداخت شد.

 افروشه با بیان اینکه سال گذشته بیش از  65میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی، عشایر و فراگیر به متقاضیان از سوی صندوق کارآفرینی امید در گچساران پرداخت شد، ابراز کرد: این تسهیلات موجب اشتغالزایی 170 نفر در شهرستان شده است.

 وی ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی در  زمینه کشاورزی، مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولید صنعتی از جمله کاشت گیاه آلوار، کشت گیاهان دارویی، ایجاد تولیدی لبنیات و ایجاد تولیدی ماشین صنعتی و قالی‌شویی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید  با بیان اینکه در زمینه اشتغال روستایی  109  فقره پرونده تشکیل و تسهیلات دریافت کردند، گفت:  سال گذشته تسهیلات اشتغالزایی روستایی  مبلغی بالغ بر 53 میلیارد  و 570 میلیون ریال پرداخت شد.

 وی به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر اشاره کرد و افزود:  23 طرح اشتغال فراگیر با اعتباری به میزان  6 میلیارد 200 میلیون ریال  تسهیلات پرداخت شد.

افروشه با بیان اینکه این تسهیلات در زمینه اشتغالزایی روستایی و فراگیر پرداخت شده است گفت: متاسفانه در سال گذشته طرح های بزرگ  برای پرداخت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی نشده است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید گچساران  نسبت به مدت مشابه سال پیش  افزایش داشته است، عنوان کرد:  در سالجاری طرحی به عنوان اسقاط خودرو  به صندوق معرفی شده است.

افروشه با بیان اینکه این طرح با اعتباری به میزان 18 میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده که در حال تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات هستیم،تصریح کرد: با به بهره‌برداری رسیدن این طرح موجب اشتغال 15 نفر به طور مستقیم خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد:  برای ایجاد اشتغالزایی در شهرستان انتظار می‌رود که طرح‌های تولیدی و صنعتی به صندوق مراجعه کنند چرا که بیشترین مراجعه کنندگان به صندوق  دارای طرح‌های خرد هستند.

 افروشه افزود:  صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های صنعتی و تولیدی بزرگ که موجب اشتغال تعداد زیادی از بیکاران جامعه می‌شود حمایت و آمادگی پرداخت تسهیلات را دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید