خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: قبلا تعداد روزهای خدمات‌رسانی اردوها سه روزه، هفت روزه، 10 روزه و مشخص بود، امسال خدمات اردوهای جهادی محدودیت ندارد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، نشست خبری مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اصحاب رسانه به مناسبت 17 اردیبهشت‌ماه روز بسیج سازندگی در سالن جلسات بسیج سازندگی استان برگزار شد.

سرهنگ حسین قبادی‌ بصیر اظهار داشت: بسیج سازندگی در سال  1379 به فرمان معمار کبیر انقلاب شروع به کار کرد و قریب این 20 سال به بالندگی رسیده است.

وی افزود: ورود جوانان مؤمن و متدین برای کمک به مردم مستضعف در مناطق محروم و کمک به دولت از عمده کارهای بسیج سازندگی بوده است.

قبادی‌بصیر تاکید کرد: بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان در حوزه توانمند‌سازی فقط به آموزش اکتفا نکرده و برای ایجاد شغل آن‌ها نیز خدمات‌رسانی می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: بسیج سازندگی در 10 رسته با همکاری جهاد کشاورزی، دامپزشکی، صنایع‌دستی و فنی و حرفه‌ای برای یک‌هزار و 532 نفر آموزش شغل مرتبط را داشته است.

وی با اشاره به کارآفرینان مستقر در دهکده اقتصاد مقاومتی کرمانشاه، گفت: تجربیات کارآفرینان و اساتید گروه قبل را در اختیار این کارآفرینان قرار می‌دهیم و از آن مهمتر این مجموعه به جوانان جویای کار جرات و جسارت کار کردن و درآمد‌زایی را داده است.

قبادی‌بصیر از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان کارآفرینی خبر داد و افزود: تسهیلات با بهره چهار درصد و 6 درصد با بازده طولانی مدت در اختیار کارآفرینان تحت حمایت بسیج سازندگی قرار می‌گیرد، که جوانان جویای کار استقبال خوبی از آن داشته‌اند.

بسیج سازندگی تسهیلات اشتغالزایی به بیش از 40 هزار نفر پرداخت کرده است
آنگونه که مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه می‌گوید، در یک دوره پنج ساله به 40 هزار و 22 نفر تسهیلات کم بهره با حمایت بسیج سازندگی اعطا شده است.

وی محور دوم فعالیت این سازمان را در قالب کمک به افراد نیازمند و تامین زیر ساخت‌های مناطق محروم و روستایی عنوان کرد و افزود: بسیج سازندگی در یک پروسه 9 ساله با فعالیت یک‌هزار و 865 تیم پزشکی، 135 عمل جراحی رایگان، یک‌هزار و 834 مورد بستری و برپایی 26 بیمارستان صحرایی را در کارنامه خود دارد.

قبادی‌بصیر از تغییر در خدمات اردوهای جهادی در سال‌جاری خبر داد و افزود: قبلا تعداد روزهای خدمات‌رسانی اردوها سه روزه، هفت روزه، 10 روزه و مشخص بود، امسال خدمات اردوهای جهادی محدودیت ندارد.

وی در پایان با اشاره به خدمات‌رسانی بسیج سازندگی در سیل اخیر، گفت: بسیج سازندگی استان ارتباط خوبی با خیران داشته و با کمک‌های آنان در پل دختر و لرستان مستقر بودند و کمک‌های لازم را به سیل‌زدگان داشتند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید