خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استان همدان در بخش بهبود نرخ اشتغال رتبه دوم کشور را دارد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، رحیم سرهنگی روز پنجشنبه در جلسه اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان افزود: اشتغال یک مساله چند وجهی و چند بعدی است و اعداد آن بر اساس برآیند سخت ترین سیاست گذاری ها به دست می آید.
وی اظهار داشت: نرخ بی کاری در همدان 8.3 درصد است که رسیدن به آن نشان از سخت کوشی و تلاش مسئولان این استان دارد.
سرهنگی با بیان اینکه خوشه های صنعتی همچون مبل و منبت، سفال، پوشاک و ترشیجات در همدان به خوبی شکل گرفته است، عنوان کرد: اگر می خواهیم اشتغال پایدار و مداوم داشته باشیم باید به محصولات تولیدی نگاه صادرات محور داشته باشیم.
مدیرکل دفتر توسعه، کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: کاری که در صنعت چرم استان صورت گرفته، اشتغال صادرات محور است و ادامه آن پایدار خواهد بود.
وی با بیان اینکه باید سطح کارآفرینی را بالا برد، اضافه کرد: رسیدن به رتبه های بالا انتظارات را بیشتر می کند و حفظ شرایط مطلوب بسیار سخت و مهم است.
سرهنگی بابیان اینکه برای کسب و کارهای نوآورانه سه سیاست کلی تعریف شده است، افزود: تربیت نیروی انسانی متخصص، نوآور و با کیفیت، بهبود فضای کسب و کار و شناسایی کارآفرینان برتر و واحد ها اقتصادی با بهره وری بالا از سیاسیت های کسب و کار وزار تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
وی آینده باشگاه کارآفرینان نوجوان را درخشان ارزیابی کرد و اظهار داشت: نوجوانان از 12 سالگی وارد این باشگاه می شوند و نحوه راه اندازی کسب و کار های جدید را فرا می گیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید