خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: این صندوق با پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات تسهیلاتی صندوق توسعه ملی زمینه اشتغال هزار و 660 نفر را در مناطق مختلف این استان فراهم کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا ، محمد حسن شاهنده روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: با پرداخت تسهیلات کم بهره یاد شده به کارآفرینان در سال گذشته 626 طرح اقتصادی و اشتغال زای توسعه پایدار روستایی در این استان اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی گفت: تاکنون 10 هزار و 866 مورد انواع تسهیلات کم بهره بانکی از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان این تسهیلات در استان اردبیل پرداخت شده است.
او اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید خلخال نیز با جذب و پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات زمینه اجرای 58 طرح اشتغال پایدار روستایی و اشتغال 141 نفر در این طرح ها را فراهم کرد.
او افزود: سقف تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان 40 میلیارد ریال با کارمزد بانکی 6 درصد ،با یک سال تنفس پرداخت و همچنین 5 سال زمان بازپرداخت تسهیلات برای متقاضیان این تسهیلات است.
وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید از طرح های گردشگری اجرا شده در مناطق محروم روستایی استان اردبیل از جمله طرح های بوم گردی با پرداخت تسهیلات کم بهره حمایت می کند، گفت: با پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به طرح مجتمع گردشگری ، اقامتی و ورزشی رغائب خلخال در حوالی منطقه نمونه گردشگری ازناو زمینه برای بهره برداری از فاز اول این پروژه تا اواسط سال جاری فراهم خواهد شد.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این نشست با تاکید بر حمایت از سرمایه گذار طرح گردشگری رغائب این شهرستان افزود: این طرح با سرمایه آورده از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون در حال تکمیل برای بهره برداری بوده و سرمایه گذار طرح تا این مرحله هیچ گونه تسهیلات بانکی دریافت نکرده است.
عبادالله ذبیحی ، سرمایه گذار مجتمع گردشگری بزرگ رغائب هم گفت: این طرح در زمینی به مساحت 20 هکتار شامل هتل ، رستوران ، سالن های پذیرایی 500 نفره ، دریاچه مصنوعی ، پد بالگرد ، پیست دوچرخه سواری کوهستان ، تله اسکی ، سالن و میدان تیراندازی به اهداف ثابت و پروازی ، 23 سوئیت ، آلاچیق ، فضای سبز و پارک بازی کودکان در حال احداث بوده و تاکنون برای اجرای آن 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید