خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

توسعه ارتباطات و صنعت ICT در خراسان جنوبی، کمک به رونق تولید و کارآفرینی است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از وضعیت ارتباطی استان ارائه و مشکلات و درخواست‌های ارتباطی استان و آخرین وضعیت مصوبات سفر قبلی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان که در بهمن ماه ۱۳۹۶ انجام شده بود را مورد بررسی قرار داد.

طرح راه اندازی چرخه سیلیکون در خراسان جنوبی با هدف کارآفرینی و استفاده از استعداد بالقوه استان، از دیگر موارد مطرح شده توسط استاندار در این جلسه بود، که مورد استقبال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت و مصوب شد جزئیات این طرح بررسی و برای تامین مالی از محل صندوق توسعه ملی به عنوان طرح استراتژیک توسعه استان مراحل لازم را طی کند.

معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، توسعه پوشش همراه جاده‌ای در ۳ محور اصلی دیهوک_نایبند با ۲۸ کیلومتر مسیر فاقد پوشش، محور طبس-اصفهان با ۱۵ کیلومتر مسیر فاقد پوشش و محور چاهداشی–ده سلم با ۲۱ کیلومتر مسیر فاقد پوشش، را خواستار شد که موضوع با قول مساعد آذری جهرمی در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت و مصوب شد توسعه شبکه تلفن همراه در مسیر‌های فوق با همکاری استانداری تا یک ماه آینده اجرا شود.

با برقراری پوشش همراه در این مسیرها، سطح تحت پوشش تلفن همراه در جاده‌های اصلی استان به بالای ۹۶ درصد می‌رسد.  

آذری جهرمی با اشاره به برپایی نمایشگاه محصولات فاوای شرکت‌های ایرانی در افغانستان در چند ماه آینده، این موضوع را فرصت مناسبی برای شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات به خصوص شرکت‌های مستقر در استان خراسان جنوبی دانست.  

معتمدیان نیز حمایت از شرکت‌های فناوری اطلاعات و ایجاد شرایط مناسب برای فروش محصولات شان در بازار افغانستان را نمونه بارز رونق تولید دانست و با اشاره به امتیاز ویژه شرکت‌های این استان به علت مرز مشترک با کشور افغانستان، برای همکاری در برپایی این نمایشگاه و حضور شرکت‌های خراسان جنوبی در آن اعلام آمادگی کرد.  

همچنین در این جلسه مصوب شد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بررسی مسائل و افتتاح طرح‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات استان بعد از ماه مبارک رمضان به خراسان جنوبی سفر کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید