خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی جزئیات دوره‌های کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی را اعلام کرد.


به گزارش کارآفرین ناب، دکتر ناصر استاد در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزاری دوره‌های کوتاه مدت توانمندسازی برای فارغ التحصیلان کشور است. در این زمینه یک دوره مهارتی در قالب کارآفرینی تعریف شد و استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفته است.

وی افزود: این دوره کارآفرینی در حال اجرا در دانشگاه‌های علوم پزشکی است و نتایج آن تا آخر نیمسال تحصیلی جاری مشخص می‌شود و به نظر می‌رسد دوره مهمی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان است که مهارت‌های خود را افزایش دهند و از پشت میز نشینی به سمت ایجاد اشتغال برای خود و دیگران حرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی اظهار داشت: در دوره کارآفرینی که برای دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی طراحی شده است از تجربیات آدم‌های موفق دعوت شده است و کار کاملاً فنی و مهارتی است و الزاماً منجر به مدرک نمی‌شود.

وی افزود: معاونت آموزشی وزارت بهداشت برنامه کارآفرینی را پیشنهاد کرد و اکنون پیشنهاد شده است که این دوره به صورت برنامه درسی به دانشجویانی که در حال فارغ التحصیل شدن هستند نیز ارائه شود و به زودی خروجی‌های این دوره که به صورت پودمانی است به معاونت آموزشی ارائه می‌شود تا درباره آن تصمیم گیری شود که به چه شکلی در برنامه درسی دانشجویان گنجانده شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید