خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استارت آپهای حوزه دریایی در راستای تجاری شدن به سرمایه گذاران معرفی شدند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسفندماه سال گذشته، نخستین استارت اپ پیشرانه‌های دریایی با حمایت گروه دریایی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری با ارائه ۳۲ طرح برگزار شد.

۶ ایده از طرح‌های شرکت کننده در این استارت آپ، پس از دو مرحله داوری به عنوان طرح‌های برتر انتخاب شدند.

سرمایه‌گذاری در صنعت پیشرانه‌های دریایی
محسن نادری دبیر اجرایی نخستین استارت آپ پیشرانه‌های دریایی درباره سرنوشت طرح‌های برتر این استارت آپ، گفت: تاکنون ۱۰ جلسه بین مالکان طرح‌های برتر و ایده‌های منتخب و سرمایه گذارانی برگزار شد. در این جلسات مقرر شد طرح‌های برتر با سرمایه گذاری داوطلبان، وارد فاز اجرایی شوند.

«هوشمندسازی پیشرانه‌های دریایی»، «هوشمندسازی بنادر کشور»، «جایگاه سیستم رانش در بهره وری ناوگان دریایی کشور»، «محرکه اصلی»، «انتقال قدرت»، «پیشبرنده ها»، «پایش و نگهداری» از مهم‌ترین نیازهای صنعت پیشرانه‌های دریایی است که سرمایه گذاران نیز تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در این موضوعات دارند.

دبیر اجرایی نخستین استارت آپ پیشرانه‌های دریایی با اشاره به اینکه اجرایی شدن این طرح‌ها مزایای مختلفی برای کشور دارد، عنوان کرد: فراخوان شرکت در این استارت آپ را برای تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور و شرکت‌های دانش بنیان حوزه دریایی ارسال کردیم. برگزاری چنین استارت آپ هایی و حمایت از ایده‌های برتر کمک بزرگی در اشتغالزایی و کارآفرینی کشور خواهد بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید