خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مسئول آموزش اتاق بازرگانی بیرجند گفت: طرح اتاق کارآفرینی دانش آموزی در ۱۰ مدرسه خراسان‌جنوبی برگزار شد.


به گزارش کارآفرین ناب، سعیده خلیلی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: اولین رویداد اکام دانش آموزی شهرستان سربیشه و بیرجند (طرح اتاق کارآفرینی) با همراهی اتاق بازرگانی بیرجند و بسیج علمی شهرستان‌های بیرجند و سربیشه برگزار شد.

مسئول آموزش اتاق بازرگانی بیرجند بیان کرد: شروع این طرح با صادر شدن مجوز برای ورود به مدارس از سوی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی زده شد و با ورود به مدارس معلمین رابط این طرح جهت همکاری و هماهنگی معرفی و در جلسه‌ای به دانش آموزان معارفه شدند.

خلیلی ادامه داد: در این طرح دانش‌آموزان علاقمند جذب و ساماندهی شده و در طی فواصل زمانی مختلف دوره‌های آموزشی مانند همایش‌ها و کارگاه‌ها برای این دسته از دانش‌آموزان علاقمند برگزار شد.

وی افزود: همایش کارآفرین نمونه، کارگاه‌های آموزشی ایده و خلاقیت، مهارت‌های ارتباطی، شناخت بازار از جمله برنامه‌های برگزار شده برای دانش آموزان علاقمند در طرح اتاق کارآفرینی بود.

مسئول آموزش اتاق بازرگانی بیرجند گفت: پس از آموزش‌های لازم، رویداد یک روز اکام برگزار گردید و در خلال آن نیز دو کارگاه آموزشی بوم و کسب و کار و نیز ارائه صورت گرفت.

خلیلی اظهار کرد: همچنین دانش‌آموزان جوانب مختلف ایده‌های خود را بررسی و در یک تایم سه دقیقه‌ای ارائه و در یک تایم دو دقیقه‌ای دفاع کردند.

وی بیان کرد: این طرح در هشت مدرسه در بیرجند و دو مدرسه در سربیشه شامل دو هنرستان پسرانه، یک دبیرستان پسرانه، سه هنرستان دخترانه و دو دبیرستان دخترانه برگزار شده است.

مسئول آموزش اتاق بازرگانی بیرجند ادامه داد: تعداد شرکت‌کنندگان در طرح در بیرجند ۱۶۰ نفر و در سربیشه ۵۴ نفر بوده‌اند که تا درآمدزایی برای دانش‌آموزان ادامه دارد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید